Speelronde 1

PES5

Administrator
Forumleiding
De aanvoerder van ADO kegelt iemand van Emmen omver en de vlam is in de pan en Emmen lijkt het kwijt.

Zeg maar het trucje van Feyenoord in de Kuip als het voetballend niet lukt.

Overigens had Meijers daar natuurlijk absoluut voor bestraft moeten worden.

Kans op kans voor ADO nu.

Bonehead

Well-known member
Als je maar even opschrijft wat je vandaag ongeveer naarbinnen hebt gewerkt. Het lijkt te werken.

Nuchter naar Heracles kijken moet je nooit doen. Dat is niet vol te houden.

Ik herken mij niet in uitspraken dat ik voor Ajax gekozen heb omdat ze de beste zijn en dat ik dat dan heel hard kan roepen. Dus sorry dat ik daar dan niet op hap. Het WZAWZB zijn ook geen teksten die ik hier maandelijks bezig.
Je zou ook kunnen denken: Ik reageer niet op die gast. Ik geef hem geen podium. Verder voor de rest: Ik heb nooit aangegeven dat jij bij die club hoort. Maar als jij een andere mening hebt ook prima hoor.
Stoppen met drinken polderboy, PSV speelt tegen Utrecht.
Trustuh!

Tsja ik drink nu eenmaal liever rum dan azijn. En dat trustuh werd helaas een uur of zes later. Zeer dakske, maar toch met een fijn gevoel geworden vandaag. Dankjewel.

Leuke pot tussen ADO en Emmen. Met Emmen gaan nog menig club het lastig tegen krijgen en zeker niet in de laatste plaats Heracles.

PES5

Administrator
Forumleiding
Sjok sjok Clasie.

Dat kan echt niet. Middenveld wordt compleet overlopen door Stef fucking Nijland.

Bovenaan