Speelronde 1

Bonehead

Well-known member

Erken ik. Ik ben er ook zeer gelukkig mee. Stel je voor dat je voor het resultaat fan bent geworden van een club om heel hard te te roepen dat je de beste bent terwijl je dat al jaren niet bent Dan heb je toch geen leven? Ik probeer ze triggeren maar ze zijn er niet meer helaas.

Eef de Kip

Well-known member
Flikker op. We hadden er drie kunnen hebben. Maar ik heb wel gelachen. Dat dan wel weer. Je zult maar Ajax supporter zijn omdat je dan zo hard kunt roepen dat je voor Ajax hebt gekozen omdat zij de beste zijn! Dan ga je toch af als een gieter als je thuis gelijk speelt tegen for god saked Heracles? Gelukkig blijven dat soort lui nu stil....

Erken ik. Ik ben er ook zeer gelukkig mee. Stel je voor dat je voor het resultaat fan bent geworden van een club om heel hard te te roepen dat je de beste bent terwijl je dat al jaren niet bent Dan heb je toch geen leven? Ik probeer ze triggeren maar ze zijn er niet meer helaas.

Is er wellicht iets dat je bedoelt te zeggen?

JFK

Well-known member
Ik ben iets te dronken om de catch te krijgen. Wat bedoelt u meneer Kip?

Ik ben natuurlijk wel de luis in de pels die sommige figuren die WZAWZDB graag gebruiken even op iets te attenderen.. Gevalletje compensatie van die kant lijkt mij dat doorgaans. Ze happen nog niet echt helaas

Wie zijn die WZAWZDB gasten hier bij DVK?

Max

Administrator
Forumleiding
Als je maar even opschrijft wat je vandaag ongeveer naarbinnen hebt gewerkt. Het lijkt te werken.

Bovenaan