Speelronde 1

Bonehead

Well-known member
Nee, ik taai af. Het was leuk. Maar ik ga verder. PSV tegen Excelsior is ook al geen kut aan. Morgen misschien weer. Hopend dat het dan wel spannend wordt.

Pascallovic

Well-known member
Ja jammer h?. Het zou normaal gesproken voor jou genoeg moeten zijn. Maar ik ga niet meer mijn best doen.

Ik herken mij niet in uitspraken dat ik voor Ajax gekozen heb omdat ze de beste zijn en dat ik dat dan heel hard kan roepen. Dus sorry dat ik daar dan niet op hap. Het WZAWZB zijn ook geen teksten die ik hier maandelijks bezig.

JFK

Well-known member
Nee, ik taai af. Het was leuk. Maar ik ga verder. PSV tegen Excelsior is ook al geen kut aan. Morgen misschien weer. Hopend dat het dan wel spannend wordt.

Stoppen met drinken polderboy, PSV speelt tegen Utrecht.
Trustuh!

JFK

Well-known member
Daarom is het ook niks aan. Ben je naar een wedstrijd aan het kijken die niet eens gespeeld wordt. Dan zal er niet veel gebeuren.

Ondanks dat Heracles gestunt heeft, zit het Bonehead vandaag ook niet mee h??

Laatst bewerkt:

Miramar

Well-known member
Een teleurgestelde supporter wilde een steward vermoorden tijdens Ajax - Heracles. Wat een wereld...

Max

Administrator
Forumleiding
Een teleurgestelde supporter wilde een steward vermoorden tijdens Ajax - Heracles. Wat een wereld...

Een pilletje voortijdige levensbe?indiging will do it.

Ik hoop eigenlijk iets langer. Als Ajax nog een paar van dit soort potjes speelt dan is het snel afgelopen met Ten Hag.

Gaat toch prima zo? Straks kopen ze met al dat geld onze prijzenpakkerT weg.

Bovenaan