Speeldagenkalender 2019-2020

Friesland

Well-known member
Er is vorige week besloten dat bij de volgende vergadering er eenmalig 13 stemmen nodig zijn om een voorstel aan te nemen. De zaterdagclub zijn toevalligerwijze met 13. Zouden ze kunnen beslissen om de slotrondes voortaan op zaterdag te laten plaatsvinden ipv op zondag? In het verlengde, kunnen ze besluiten om het minimum aantal wedstrijden op de zondag te verlagen van 4 naar 3? En dan zijn er nog een aantal thuiswedstrijden clubs die de zondag als voorkeur hebben, die onnodig op zaterdag zijn ingepland. Als je dat allemaal bij elkaar optelt, zouden clubs met een voorkeur voor de zaterdag misschien wel vijf extra wedstrijden op de zaterdag kunnen spelen.

Joost

Well-known member
Er is vorige week besloten dat bij de volgende vergadering er eenmalig 13 stemmen nodig zijn om een voorstel aan te nemen. De zaterdagclub zijn toevalligerwijze met 13. Zouden ze kunnen beslissen om de slotrondes voortaan op zaterdag te laten plaatsvinden ipv op zondag? In het verlengde, kunnen ze besluiten om het minimum aantal wedstrijden op de zondag te verlagen van 4 naar 3? En dan zijn er nog een aantal thuiswedstrijden clubs die de zondag als voorkeur hebben, die onnodig op zaterdag zijn ingepland. Als je dat allemaal bij elkaar optelt, zouden clubs met een voorkeur voor de zaterdag misschien wel vijf extra wedstrijden op de zaterdag kunnen spelen.

Dat is wel heel erg vergezocht.

Ik kan me totaal niet voorstellen dat er ook maar 1 club is die een echt probleem heeft met het plaatsvinden van de laatste speelrondes op zondag.

Friesland

Well-known member
Dat is wel heel erg vergezocht.

Ik kan me totaal niet voorstellen dat er ook maar 1 club is die een echt probleem heeft met het plaatsvinden van de laatste speelrondes op zondag.

Hoezo is dat vergezocht? En waarom neem je het woord "probleem" in de mond?

Mijn vraag is: kunnen ze hier in november ook een besluit over nemen met een meerderheid van 13-5? En zo ja, zouden alle 13 clubs met een voorkeur voor de zaterdag dat voorstel steunen? Voor de supportersverenigingen lijkt mij dan een rol weggelegd om hun clubs daarvan te overtuigen.

Joost

Well-known member
Hoezo is dat vergezocht? En waarom neem je het woord "probleem" in de mond?

Mijn vraag is: kunnen ze hier in november ook een besluit over nemen met een meerderheid van 13-5? En zo ja, zouden alle 13 clubs met een voorkeur voor de zaterdag dat voorstel steunen? Voor de supportersverenigingen lijkt mij dan een rol weggelegd om hun clubs daarvan te overtuigen.

Ik had het geinterpeteerd alsof het een wens zou zijn van de clubs.

Er staat overigens een grappig foutje in het programma, bij de datum van de Europa league finale staat Heracles als mogelijke finalist.

Abubakari

Well-known member
12.15 vind ik wel een vooruitgang. Is die wedstrijd om 14.05 afgelopen, heb ik nog 25 minuten om naar mijn 14.30 amateurwedstrijd te gaan. ipv ongeveer tien minuten.
Is ook alleen als Ajax om 12.15 moet spelen trouwens, anders kijk ik niet toch niet, maar dan nog.

Joost

Well-known member
Er lijkt dit seizoen wel een iets betere verdeling in het programma te zitten ten opzichte van vorig jaar.

De langste periode zonder thuisduel is 29 of 28 dagen maar dat is omdat er een interlandweekend extra tussen zit. Alle clubs hebben 8/9 verhoudingen thuis/uit zowel voor als na de winterstop.

VVV heeft het programma dat het meest in onbalans is. Van de eerste 11 duels zijn er 7 uit. Later in het seizoen is er een periode van 7 duels waarvan 5 thuis.

Janssen

Well-known member
Ben ook benieuwd wat er aan regelingen gaat gelden voor uitwedstrijden. Heb er een stuk of tien die ik sowieso wil doen maar dat verplichte veevervoer heb ik een hekel aan.

Max

Administrator
Forumleiding
Ben ook benieuwd wat er aan regelingen gaat gelden voor uitwedstrijden. Heb er een stuk of tien die ik sowieso wil doen maar dat verplichte veevervoer heb ik een hekel aan.

Mag je eindelijk echt de ArenA naarbinnen en hoef je niet af te slaan richting De Toekomst.

Janssen

Well-known member
Speeldagenkalender 2018-2019

Speeldagenkalender 2018-2019

Ik heb jou toch leren kennen als iemand die er wel meer dan een stuk of tien wil doen.

Waarom lees ik deze nu pas haha. Maar weest niet bang, ik zit braaf aan de ketting heden ten dage.

Ontopic: ik maakte eerder melding van de wielerwedstrijd bij ons stadion op de dag van de thuiswedstrijd van PSV. Heeft voor ons gelukkig geen gevolgen. Wel voor PSV want die krijgen daardoor een verplichte buscombi :duim:

JFK

Well-known member
Waarom lees ik deze nu pas haha. Maar weest niet bang, ik zit braaf aan de ketting heden ten dage.

Ontopic: ik maakte eerder melding van de wielerwedstrijd bij ons stadion op de dag van de thuiswedstrijd van PSV. Heeft voor ons gelukkig geen gevolgen. Wel voor PSV want die krijgen daardoor een verplichte buscombi :duim:
Dat wordt dus twee keer heen-en-weer rijden voor jou op die dag.

Max

Administrator
Forumleiding
Dat wordt dus twee keer heen-en-weer rijden voor jou op die dag.

Terug kan hij vast de buscombi voorkomen. Lukte mij ook een paar jaar terug met de JCS tegen PSV in de ArenA. Ik was zo thuis. Niemand die goed oplet of je wel richting bus loopt.

Gaat Maasveld ook?

Janssen

Well-known member
Terug kan hij vast de buscombi voorkomen. Lukte mij ook een paar jaar terug met de JCS tegen PSV in de ArenA. Ik was zo thuis. Niemand die goed oplet of je wel richting bus loopt.

Gaat Maasveld ook?

Maasveld zit in bus 1 met gevegt en JFK.

Bovenaan