Speeldagenkalender 2019-2020

JMD

Well-known member
Dat een wedstrijd van Ajax verplaatst wordt snap ik wel. Maar het was toch al maanden bekend dat Ajax op die dag in maart CL moest spelen, en dat het weekend ervoor Ajax - PEC was?

Waarom dan nu nog verplaatsen? En waarom hoefde het duel bij Heracles dan niet verplaatst te worden, dat was toch ook het weekend voor Ajax - Real?

Bernardo

Well-known member
PSV laat wel weer zien hoe klein die club is. Wat maakt het nou uit? Waarom is het competitie vervalsing? PSV heeft zelf aan begin van het seizoen ook zo'n verzoek ingediend...

Eef de Kip

Well-known member
Na die zware wedstrijd tegen Real hebben we dus een korte periode rust voor AZ, dikke kans dat je daar tegen puntverlies op gaat lopen dus ik zou hier alleen maar blij mee zijn. Maar goed, stel je toch voor dat Ajax wel succesvol is in de CL.

Atreides

Well-known member
PSV laat wel weer zien hoe klein die club is. Wat maakt het nou uit? Waarom is het competitie vervalsing? PSV heeft zelf aan begin van het seizoen ook zo'n verzoek ingediend...

Kom er maar in gevegt!

Het is vooral voor Zwolle vervelend. Woensdag half 7 is echt dooi.

Dat is wel echt slecht ja.

Terecht. Is goed voor de punten.

Fijn dat je Ajax ondersteunt. Vriend!

En dat werd afgewezen. Dat is toch krom?

Of er nu sprake van is van voortschrijdend inzicht, of ze goed hebben opgelet hoe serieus PSV Europa neemt of de huidige penibele situatie op de UEFA-coffecientieranglijst. De situatie valt natuurlijk prima te verdedigen.

Mario

Well-known member
Ik verwacht minstens een 0-3 overwinning van Ajax in Madrid, alles wat minder is zou nu natuurlijk wel een blamage zijn met zoveel voorbereidingstijd.

PES5

Administrator
Forumleiding
De timing is het meest storende aan dit hele verhaal.

Niet heel lang geleden is ook al Heerenveen v Willem II vanwege Ajax en tot ongenoegen van de clubs van zaterdag naar zondag gegaan. En dat blijkt nu dus totaal onnodig.

Precies dit.

Ik hoop dat deze pot nu weer naar zaterdagavond kan.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik snap ook het punt van PSV niet zo, Ajax weet dan 10 dagen lang dat ze een inhaalpot moeten winnen en dat is nooit gunstig.

PES5

Administrator
Forumleiding
Gokje..

Ik liep daar die ene keer dat ik er kwam, ooit met mijn tas van Heerenveen de kantine in en toen keken ze niet zo lief.:p

Bovenaan