SanMark.
Well-known member
Deze jongen kwam uit Ivoorkust en was nog niet zo heel lang in Nederland. Hij heeft hier dus nooit zwemles gevolgd.
.
Dat verklaard dan ook waarom hij er een stuk ouder eruit ziet.
Deze jongen kwam uit Ivoorkust en was nog niet zo heel lang in Nederland. Hij heeft hier dus nooit zwemles gevolgd.
.
Ik snap het zelf niet dat je het water in gaat als je niet kunt zwemmen. Niet zo zeer tegen die jongen, want de laatste jaren lees je ook vaak berichten van mensen uit Polen die verdrinken omdat ze het water in sprongen terwijl ze niet kunnen zwemmen. Ik snap die logica niet. Die jongen van Sparta zal waarschijnlijk niet tegen zijn teamgenoten durven zeggen dat ie niet (goed) kan zwemmen. Daar zit toch een bepaalde schaamte bij. Gewoon een klote situatie.Intens triest verhaal, dat sowieso. Maar checkt zo'n club niet van tevoren of de kinderen een zwemdiploma hebben? Ik kan me nog wel herinneren dat dat altijd gevraagd werd aan mijn ouders, als ik ergens naartoe ging waar water was. Net als mijn broertje nu, trouwens.
Ik snap het zelf niet dat je het water in gaat als je niet kunt zwemmen. Niet zo zeer tegen die jongen, want de laatste jaren lees je ook vaak berichten van mensen uit Polen die verdrinken omdat ze het water in sprongen terwijl ze niet kunnen zwemmen. Ik snap die logica niet. Die jongen van Sparta zal waarschijnlijk niet tegen zijn teamgenoten durven zeggen dat ie niet (goed) kan zwemmen. Daar zit toch een bepaalde schaamte bij. Gewoon een klote situatie.
Ik dacht dat hij gestopt was met voetbal. Zou leuk zijn als hij van waarde kan zijn voor het eerste elftal. Het is toch een jongen van de club.
Hup Te Vrede!
Ik denk dat Te Vrede zichzelf hoger inschat.Ongeveer zelfde type spits als Bergkamp, dus dat zal best eens kunnen.
Ik denk dat Te Vrede zichzelf hoger inschat.