Sparta Rotterdam

Batigoal

Well-known member
Friday lijkt me een typische 4-4-2 spits. Je hebt niks aan hem als je hem alleen voorin zet met gemankeerde spelers op de buitenposities.
 

zwammy

Well-known member
Friday is een goede voor NAC, die hebben meestal wel een bult braskutten onder contract.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Henk Fraser is per ingang van volgend seizoen de trainer van Sparta. Verrassende wending!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi. Maakt de kans kleiner op een echte Feyenoorder als opvolger van Van Bronckhorst.
 

Pascallovic

Well-known member
Wat dom van hem. Hij is zo goed als zijn materiaal als trainer, dus die heeft volgend seizoen ook gewoon een probleem. Of het nu Eredivisie of JL is. Als ik Fraser was, had ik op een betere club gewacht.
 

Joost

Well-known member
Goed dat het naar buiten is gekomen.

Wel opvallend dat dat zijn huidige club nog drie thuisduels heeft; Roda, Sparta en Twente.
 

Unregistere

Well-known member
Toch wel een verrassende move, die ze knap stil hebben gehouden. Leek mij eigenlijk een uitgemaakte zaak dat Grim het zou worden, maar niet dus. Dat zet diens keuze voor Sparta in een ander daglicht.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Toch wel een verrassende move, die ze knap stil hebben gehouden. Leek mij eigenlijk een uitgemaakte zaak dat Grim het zou worden, maar niet dus. Dat zet diens keuze voor Sparta in een ander daglicht.

Als ik Henk van Stee van de week hoorde dan ging Grim er zelf ook vanuit dat hij het zou worden. Dure fout geweest dus om niet naar Cambuur te gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik mag toch hopen dat Cambuur genoeg zelfrespect heeft om de grote Grim nooit meer te benaderen.
 

Bernardo

Well-known member
Haha Grim. Die heeft zijn kansen bij Cambuur wel verprutst ja. Die zie ik geen trainer meer worden bij Cambuur.
 

Unregistere

Well-known member
Jeroen Rijsdijk (nu Excelsior Maassluis) is aangesteld als assistent van Henk Fraser. Tevens zal de veertigjarige trainer, die binnenkort zijn diploma CBV zal behalen, hoofdtrainer van Jong Sparta worden.
 
Bovenaan