Mwah, Putin is een gigantische eikel, maar de VS/NAVO doet (itt tijdens Koude Oorlog enz) helemaal niks aan (een poging tot) deëscaleren, iets wat imo nu echt wel nodig is.Dat zal wel meevallen allemaal,
Het is niet aan de VS/NAVO om te deëscaleren. Putin wilt geen vrede en de situatie is volledig zijn schuld. De grootste fout die het westen tot nu toe gemaakt heeft is Oekraïne niet genoeg wapens geven en ze hebben teveel beperkingen opgelegd. Rusland moet uit Oekraïne gedwongen worden, uiteraard bedoel ik daarmee de grenzen die ze in 1991 kregen.Mwah, Putin is een gigantische eikel, maar de VS/NAVO doet (itt tijdens Koude Oorlog enz) helemaal niks aan (een poging tot) deëscaleren, iets wat imo nu echt wel nodig is.
Men is doodsbang dat 'Putin (spreekwoordelijk) morgen ineens heel Europa binnen valt' (terwijl die in 2,5 jaar nog geen 100 km ver is gekomen), maar vergeet dat die gek een knop op zijn bureau heeft staan waarmee hij binnen 2 tellen heel Europa plat kan vegen.
Dan is het zo meteen einde verhaal voor ons allemaal.Het westen moet veel harder reageren, dat is de enige manier.
Dat laatste klopt sowieso niet. Putin kan en mag dat niet alleen beslissen. Bij de Amerikanen is het een stuk eenvoudiger.Mwah, Putin is een gigantische eikel, maar de VS/NAVO doet (itt tijdens Koude Oorlog enz) helemaal niks aan (een poging tot) deëscaleren, iets wat imo nu echt wel nodig is.
Men is doodsbang dat 'Putin (spreekwoordelijk) morgen ineens heel Europa binnen valt' (terwijl die in 2,5 jaar nog geen 100 km ver is gekomen), maar vergeet dat die gek een knop op zijn bureau heeft staan waarmee hij binnen 2 tellen heel Europa plat kan vegen.
Dat is dan ergens heel gek, dat de dictator dit niet zelf mag beslissen en bij een democratie wel.Dat laatste klopt sowieso niet. Putin kan en mag dat niet alleen beslissen. Bij de Amerikanen is het een stuk eenvoudiger.
Ja, dat horen we al 2,5 jaar, dat Rusland niet zo sterk is als men beweert, ik heb al meerdere keren gehoord dat Rusland al bijna omvalt door tekort aan wapens enz...Laten we niet doen alsof Putin zich nu inhoudt in Oekraïne. Rusland is lang niet zo sterk als sommigen beweren.
Zelf denk ik dat Rusland Oekraïne in een paar maand kan oprollen als ze dat willen. Maar waarom doen ze dat dan niet?Ja, dat horen we al 2,5 jaar, dat Rusland niet zo sterk is als men beweert, ik heb al meerdere keren gehoord dat Rusland al bijna omvalt door tekort aan wapens enz...
Diezelfde mensen zeggen dan een tijd later dat 'als we Rusland nu niet stoppen ze heel west Europa gaan binnenvallen'...
Conclusie: er zit een hele hoop wensdenken in de gedachte dat 'Rusland niet zo sterk is als sommigen beweren'. Ik denk dat dat nog wel eens flink tegen kan vallen.
Omdat ze dat niet willen.Zelf denk ik dat Rusland Oekraïne in een paar maand kan oprollen als ze dat willen. Maar waarom doen ze dat dan niet?
Zelf denk ik dat Rusland Oekraïne in een paar maand kan oprollen als ze dat willen. Maar waarom doen ze dat dan niet?
Dat lijkt mij echt totale BS. Sorry.Zelf denk ik dat Rusland Oekraïne in een paar maand kan oprollen als ze dat willen. Maar waarom doen ze dat dan niet?
Hoezo denk je dat dan?Zelf denk ik dat Rusland Oekraïne in een paar maand kan oprollen als ze dat willen.
Zo kan hij de slechte binnenlandse situatie verkopen dat het allemaal de schuld van Oekraïne is. Als de oorlog ten einde komt en hij gezichtsverlies oploopt, is zijn carrière voorbij.Hoezo denk je dat dan?
Waarschijnlijk raakt het kanonnenvoer een beetje op in Rusland. In Oekraïne nog niet, want daar zijn afgelopen weekend wat dienstweigeraars opgepakt na afloop van een concert in Kiev.Noord-Korea stuurt 12.000 militairen naar Oekraïne om Rusland te helpen. Ze krijgen wel eerst netjes de Russische nationaliteit.
Kun je deze informatie ook gewoon delen?Ligt dat strafkamp op de route dan?