Ik ben totaal geen kenner op dit gebied, slechts een bezorgde toeschouwer. Maar is er misschien iemand van jullie die kan duiden hoe groot de kans is dat de NAVO instemt met de vandaag geconcretiseerde aanvraag van Oekraïne om toe te treden? Want als dat gebeurt, dan weet zelf ik als leek dat we dan direct ook formeel met Rusland in oorlog zijn, vanwege artikel 5.
Lijkt mij nihil. De regel is dat niemand kan toetreden met een intern conflict. Daarnaast moet ieder ander instemmen.
Waarom zou Rusland een lijn opblazen die ze ook gewoon uit kunnen zetten, zo onlogisch.
Verder wil Oekraïne versneld toetreden tot de eu. Wel een goed idee om deze nazi"s lid te maken, blijven we nog wel even bezig.
Het minst onlogische scenario. Prestige project NordStream 2 doet het nog en bij de EU zit de schrik erin.
Ja, dat land zit echt vol met nazi’s veel erger dan een Polen. Vooral die president. Een land vol FvD’ers met een spasme in de rechterarm. Gewoon even de update overnemen, het zijn inmiddels Angelsaksische transgender satanisten.
Laatst bewerkt: