Zoiets ja.Vijf is wel belachelijk vroeg. Vroeger was het toch groep vijf?
Vijf is wel belachelijk vroeg. Vroeger was het toch groep vijf?
Bij vijf beginnen ze Sinterklaas pas net een beetje te begrijpen. Dan begint de lol pas.
Hier had ik er destijds ook een paar die zonodig moesten vertellen dat Sinterklaas niet bestond. Daar ben ik even thuis gaan praten. Geen problemen meer gehad sindsdien. Kinderen lekker in sinterklaas geloofd tot een jaar of 8. En daarna geen centje pijn hoor... toen 'het grote geheim' werd onthuld. Ze keken er met veel plezier op terug... en zijn nu weer lekker druk met surprises.
Gewoon niet overal zo'n probleem van maken. En kinderen... blijf ze vooral sprookjes en sinterklaasverhalen vertellen.
Ok?, ik geef het toe. Ook familie gevegt is al met Sinterklaas bezig. Oma gevegt heeft de kast al weer op slot en de sleutel is tot nu ontvindbaar. Dochter gevegt heeft een probleem want ze heeft een bruiloft. Of we het niet de zaterdag er op kunnen vieren.
Dat wordt weer medi eten.
We zijn er uit!
In samenspraak met Sinterklaas en ruggenspraak met de rest van de familie is besloten dat het 9 december wordt. De Sint blijft dus speciaal voor de familie gevegt wat langer in Nederland!:duim:
Bij deze.
Er staat 'op school'. Niet 'door school'
Zwolle e.o. loopt zoals altijd wat achter op de rest van Nederland.....
Ik ben wel benieuwd of Makanaky ook zo heeft genoten van de weerman uit Wiedeweerga.