Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht

Abubakari

Well-known member
Die rommel heet kruitnoten. Pepernoten is wat anders en ook een stuk lekkerder

Dit is het gezellige Sint & Piet topic, jij moet naar het zeurtopic over de zwartheid van Piet en wat wel of geen pepernoot mag heten.
Het pietengefuck & notenneukertopic dus.
 

De Wolf

Well-known member
Laat het daar maar net zo stil blijven als die discussie. Nog niets over gehoord en dat vind ik wel prima.
 

gevegt

Well-known member
Ok?, ik geef het toe. Ook familie gevegt is al met Sinterklaas bezig. Oma gevegt heeft de kast al weer op slot en de sleutel is tot nu ontvindbaar. Dochter gevegt heeft een probleem want ze heeft een bruiloft. Of we het niet de zaterdag er op kunnen vieren.
Dat wordt weer medi eten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Vanochtend komt m'n zoon van 4 om fucking kwart over 6 naast me staan en zegt: Pappie, je mag niet tegen mij liegen, dus zeg het maar eerlijk. De zwarte pieten van Sinterklaas kunnen toch nooit alle kindjes van de wereld in ??n avond een kado geven? Weet je wel hoe groot de wereld is, die is groter dan Nederland!

Mijn zoon is een held. Maar ik heb wel gelogen.
 

Mario

Well-known member
Vanochtend komt m'n zoon van 4 om fucking kwart over 6 naast me staan en zegt: Pappie, je mag niet tegen mij liegen, dus zeg het maar eerlijk. De zwarte pieten van Sinterklaas kunnen toch nooit alle kindjes van de wereld in ??n avond een kado geven? Weet je wel hoe groot de wereld is, die is groter dan Nederland!

Mijn zoon is een held. Maar ik heb wel gelogen.

Je had hem gewoon de waarheid kunnen vertellen: Natuurlijk kan zwarte piet dat :duim:
 

Pascallovic

Well-known member
Vanochtend komt m'n zoon van 4 om fucking kwart over 6 naast me staan en zegt: Pappie, je mag niet tegen mij liegen, dus zeg het maar eerlijk. De zwarte pieten van Sinterklaas kunnen toch nooit alle kindjes van de wereld in ??n avond een kado geven? Weet je wel hoe groot de wereld is, die is groter dan Nederland!

Mijn zoon is een held. Maar ik heb wel gelogen.
Leugenaar:hsv::hsv::hsv:
 

vakx2.0

Banned
Vanochtend komt m'n zoon van 4 om fucking kwart over 6 naast me staan en zegt: Pappie, je mag niet tegen mij liegen, dus zeg het maar eerlijk. De zwarte pieten van Sinterklaas kunnen toch nooit alle kindjes van de wereld in ??n avond een kado geven? Weet je wel hoe groot de wereld is, die is groter dan Nederland!

Mijn zoon is een held. Maar ik heb wel gelogen.

En het verkeerd verteld. De hele wereld.... pfff... ieder kind weet toch dat Sinterklaas alleen in Nederland komt.
En da's best te doen dan hoor, met die cadeautjes.

Jammer voor je kind dat ie geen vader heeft met een beetje meer verhalen-talent.
Niks is mooier dan fantasie, sprookjes en dromen in je kinderjaren. En niks zo erg dan die kinderlijke belevingswereld 'door de feiten te laten verpesten'.
 

Fenerium

Member
Vanochtend komt m'n zoon van 4 om fucking kwart over 6 naast me staan en zegt: Pappie, je mag niet tegen mij liegen, dus zeg het maar eerlijk. De zwarte pieten van Sinterklaas kunnen toch nooit alle kindjes van de wereld in ??n avond een kado geven? Weet je wel hoe groot de wereld is, die is groter dan Nederland!

Mijn zoon is een held. Maar ik heb wel gelogen.

Ja ja, ga dat maar eventjes uitleggen. Doe het wel in combinatie met een chocoladeletter, zo verwerken ze de klap van Sinterklaas bestaat eigenlijk niet het best.
 

Wigboldus

Well-known member
Dit jaar dus maar niet de buurman laten opdraven op 5 december, want die gaat hij nu ook wel herkennen.

Je kunt 10x zeggen dat Sinterklaas niet bestaat, maar zodra er op pakjesavond iemand op het raam klopt zitten ze direct weer in het verhaal.

Dit jaar maar aan onze dochter van 5 gezegd dat Sinterklaas niet echt bestaat. Op school vertellen ze namelijk ook dat het een verklede man is. Dan vertel ik het liever zelf maar ff.
 

Mario

Well-known member
Ja ja, ga dat maar eventjes uitleggen. Doe het wel in combinatie met een chocoladeletter, zo verwerken ze de klap van Sinterklaas bestaat eigenlijk niet het best.

Daar moeten ze zelf eerst achterkomen lijkt mij. Laat 'm nu nog maar even in zijn waan.
 

JMD

Well-known member
Dit jaar maar aan onze dochter van 5 gezegd dat Sinterklaas niet echt bestaat. Op school vertellen ze namelijk ook dat het een verklede man is. Dan vertel ik het liever zelf maar ff.
Dit vind ik toch zo erg he? Dat een school vertelt dat het een verklede man is... Dat kan je bij kinderen van die leeftijd toch niet maken??
 
Bovenaan