Serie A

Batigoal

Well-known member
Dat hielp niet; Inter ging vorige week onderuit tegen Juve, dat de weg naar boven heeft ingeslagen door knap van Lazio te winnen en toen stonden ze opeens weer 3e. Inter zelf herstelde zich door te winnen van Atalanta, al viel Dumfries helaas geblesseerd uit. Wel 2 mooie potjes in de subtop, waar het dicht bij elkaar blijft staan. AC Milan hebben we ook nog en die wonnen met zeer veel fortuin door een lullige eigen goal van Fiorentina.

Dé absolute smaakmaker blijft uiteraard koploper Napoli, wat kunnen ze goed voetballen. Het eerste uur werd Udinese helemaal ondersteboven gespeeld. Het laatste gedeelte kwam de klad erin en volgde er ook gelijk 2 goals van het dit seizoen verrassend goed presterende Udinese, waaronder een fraaie treffer van Samardzic. Die liet al eerder mooie dingen zien en is er eentje om op te letten. Maar Napoli won wel en staat maar liefst 8 punten voor op Milan en 10 op Juve. Het is te hopen dat ze na het WK weer een sterke reeks kunnen neerzetten, want een kampioenschap in Napels zou wel weer eens mooi zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Jeroen Zoet (Spezia) viel geblesseerd uit vandaag, zag er niet goed uit. Juventus won maar weer eens in blessuretijd, nu bij Cremonese.

En verder sluit ik me aan bij gevegt: hup Napoli! ZOu mooi zijn om die weer eens kampioen te zien worden.
 

Raul

Well-known member
Ik heb af en toe van Zielinski genoten. Geweldige speler is dat zeg.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
De Ligt is echt op tijd weg gegaan daar zeg.
Juventus had de vorige 8 wedstrijden allemaal gewonnen en alle 8 wedstrijden de nul gehouden. Ik denk niet dat Juventus zo slecht is, Napoli is gewoon ijzersterk.

Ruim van Napoli verliezen overkomt de besten dit seizoen.:)
 
Bovenaan