Serie A

Kielse Rat

Well-known member
3-1 Juventus, het lijkt stilaan over en out voor Napoli. Juventus laat nauwelijks nog wat liggen. 22 april is het Juventus-Napoli, hopelijk is het tegen dan al niet beslist.
 

Kielse Rat

Well-known member
Die gaat dus nu beginnen. Napoli zal moeten winnen willen ze nog een degelijke kans maken. De kloof is nu 4 punten.
 

Kielse Rat

Well-known member
Napoli wint hem nog in de laatste minuut! Heerlijk dat dat anti-voetbal van Juventus toch nog wordt afgestraft. Volgende week moet Juventus naar Inter, dus wie weet is Napoli volgende week al leider als ze zelf winnen bij Fiorentina.
 

Raul

Well-known member
Ik was na vorige keer zo blij dat de Napolitanen hadden gewonnen, en na gisteren weer gedompeld in.... Als Napoli geen kampioen wordt, dan weet ik het niet meer. Het is nu of nooit... Ik vrees het laatste..
 

Batigoal

Well-known member
Ik was na vorige keer zo blij dat de Napolitanen hadden gewonnen, en na gisteren weer gedompeld in.... Als Napoli geen kampioen wordt, dan weet ik het niet meer. Het is nu of nooit... Ik vrees het laatste..

Mwah, Napoli is vooral een faalploeg met een lege prijzenkast. Ze zullen terecht de complimenten krijgen, maar prijzen winnen ze nooit.
 

Raul

Well-known member
Mwah, Napoli is vooral een faalploeg met een lege prijzenkast. Ze zullen terecht de complimenten krijgen, maar prijzen winnen ze nooit.

Deels waar maar wel een mooie ploeg met meestal goed voetbal. Ik gun het ze van harte want ze presteren dat toch niet meer. En het valt toch wel weer uit elkaar, vrees ik..
 

Janssen

Well-known member
Empoli promoveert vanuit B. Met nog 3 ronden te gaan maken nog 7 ploegen kans op de 2e plek die ook rechtstreeks promoveert.
 

Janssen

Well-known member
Op dit moment is Parma virtueel terug in de Serie A. Ze staan 0-1 voor bij Spezia (waar Alberto Gilardino een penalty miste) en concurrent Frosinone staat thuis achter tegen Foggia met 0-1.
 

JMD

Well-known member
Op dit moment is Parma virtueel terug in de Serie A. Ze staan 0-1 voor bij Spezia (waar Alberto Gilardino een penalty miste) en concurrent Frosinone staat thuis achter tegen Foggia met 0-1.

Frosinone 2-2 gebleven, Parma gewonnen en dus keert Parma terug in serie A. Het werd naar serie D teruggezet in 2015 en haalde dus in 3 jaar 3 promoties binnen...
 

Janssen

Well-known member
Frosinone 2-2 gebleven, Parma gewonnen en dus keert Parma terug in serie A. Het werd naar serie D teruggezet in 2015 en haalde dus in 3 jaar 3 promoties binnen...

Frosinone kwam op 2-1 maar kreeg in minuut 89 nog de 2-2 tegen waardoor Parma op doelsaldo promoveert. Krankzinnige ontknoping.
 
Bovenaan