Kielse Rat
Well-known member
3-1 Juventus, het lijkt stilaan over en out voor Napoli. Juventus laat nauwelijks nog wat liggen. 22 april is het Juventus-Napoli, hopelijk is het tegen dan al niet beslist.
Ik was na vorige keer zo blij dat de Napolitanen hadden gewonnen, en na gisteren weer gedompeld in.... Als Napoli geen kampioen wordt, dan weet ik het niet meer. Het is nu of nooit... Ik vrees het laatste..
Net Tottenham.Mwah, Napoli is vooral een faalploeg met een lege prijzenkast. Ze zullen terecht de complimenten krijgen, maar prijzen winnen ze nooit.
Mwah, Napoli is vooral een faalploeg met een lege prijzenkast. Ze zullen terecht de complimenten krijgen, maar prijzen winnen ze nooit.
Ze hebben aan je verwachtingen voldaan:duim:Mwah, Napoli is vooral een faalploeg met een lege prijzenkast. Ze zullen terecht de complimenten krijgen, maar prijzen winnen ze nooit.
Die keeper van Milan kan er echt helemaal niets van.
Op dit moment is Parma virtueel terug in de Serie A. Ze staan 0-1 voor bij Spezia (waar Alberto Gilardino een penalty miste) en concurrent Frosinone staat thuis achter tegen Foggia met 0-1.
Frosinone 2-2 gebleven, Parma gewonnen en dus keert Parma terug in serie A. Het werd naar serie D teruggezet in 2015 en haalde dus in 3 jaar 3 promoties binnen...
Op onderling resultaat, 2-0 en 1-2.Frosinone kwam op 2-1 maar kreeg in minuut 89 nog de 2-2 tegen waardoor Parma op doelsaldo promoveert. Krankzinnige ontknoping.