Kielse Rat
Well-known member
De cijfers van Lazio, Milan en Napoli vind ik echt ontzettend droevig. Dat zijn toch grote ploegen?
De cijfers van Lazio, Milan en Napoli vind ik echt ontzettend droevig. Dat zijn toch grote ploegen?
Met te grote stadions.
Bij FC Twente is het drukker.
Wat doe je nou ingewikkeld joh? Bezetting is bezetting en die is in Itali? lager dan in Nederland.
Met te grote stadions.
Maar dan nog, op Beerschot zat er vanavond 7.000 supporters, en dat is Belgische derde klasse. OK, dat lokt lang niet elke Belgische ploeg, zelfs niet op hogere niveaus, maar dat vind ik toch ongelofelijk dat een team uit lagere divisie voor meer supporters speelt dan een team in de Champions League...
Sorry Joost, zie nu pas dat je staatje ging over verkochte seizoenkaarten ipv de toeschouwersaantallen. Neemt niet weg dat ik denk ben dat het een ongetwijfeld invloed zal hebben op het ander.
Nogmaals, gaat om seizoenkaarthouders. Er zitten echt wel meer dan 4000 mensen bij Lazio.
Hier staan ook de gemiddelde aantallen:
http://www.transfermarkt.nl/serie-a/besucherzahlen/wettbewerb/IT1/saison_id/2016
Valt allemaal reuze mee, alleen zijn sommige van die stadions asociaal groot.
Dat is wel apart ja met hetzelfde stadion. Enige verschil is dat het uitvak volgens mij aan de andere kant is als Internazionale thuis speelt dan als AC Milan thuis speelt. Misschien dat er door een andere bufferzone dan minder mensen in kunnen in ??n van de gevallen.Nog iets dat me is opgevallen: hoe komt het dat de stadioncapaciteit voor AC Milan groter is dan voor Inter?
NepperT.Zo, dat kan toch niet? Dan valt het me inderdaad nog mee dat er uberhaupt iedere keer een paar honderd toeschouwers zitten. Ik zou nooit tweewekelijks 600km rijden om Feyenoord te zien spelen.