Seizoengidsen 2018/2019

Janssen

Well-known member
Volgens de ELF gids speelt Fortuna op kunstgras. Die ligt dus alweer bij het oud-papier.

Bonehead

Well-known member
Wel fijn van Elf dat hun blaadje schijnbaar aan de straatstenen niet kwijtraken dat ze maandelijks tientallen blaadjes bij mijn werkgever om de deur gooien. Normaliter gaan ze linea recta de oudpapierbak in maar zo'n seizoensgidsje neem ik wel mee naar huis.

Unregistere

Well-known member
Dat moet je altijd doen uiteraard, al is het maar vanwege de leuke elftalfoto's van de clubs die vaak worden besproken op het forum! :duim:

Foutloos was-ie niet, maar dat is ook vrijwel onmogelijk als iemand het grotendeels alleen moet doen. Zo was een aanvaller van Hoek bijvoorbeeld ineens keeper, maar ja.

Unregistere

Well-known member
De VI komt er deze week aan!

Dj56xStXoAAZPyu.jpg:large

Benieuwd of de oplettende kijker nog iets opvallends ziet aan deze foto, die door redacteur Michel Abbink op Twitter is geplaatst...

Unregistere

Well-known member
Haha, ik had Kika nog niet eens gezien. Scherp, SanMark.

Maar het was inderdaad het boek met verzameld werk van Ronald. Vraag me direct af of dit dan het cadeau is dat de VI-abonnees deze week ontvangen. Zou wat zijn.

Atreides

Well-known member
Haha, ik had Kika nog niet eens gezien. Scherp, SanMark.

Maar het was inderdaad het boek met verzameld werk van Ronald. Vraag me direct af of dit dan het cadeau is dat de VI-abonnees deze week ontvangen. Zou wat zijn.

Zit je een cadeau van de VI te lezen wordt in 1/3 van dat werk de VI afgezeken:jerry:.

Zal BV ook niet lekker zitten dat zijn concurrent zo'n succes haalt (mocht het waar zijn).

Unregistere

Well-known member
Kan het me bijna niet voorstellen hoor, want wie zit er ?berhaupt op verhalen over meisjes uit Darp te wachten? Maar ik vond het wel opvallend dat de Sportzeloot precies dat boek bij de gids had liggen. Misschien wel een klein plaagstootje richting de vaste criticaster, kan natuurlijk ook.

SanMark.

Well-known member
Kan het me bijna niet voorstellen hoor, want wie zit er ?berhaupt op verhalen over meisjes uit Darp te wachten? Maar ik vond het wel opvallend dat de Sportzeloot precies dat boek bij de gids had liggen. Misschien wel een klein plaagstootje richting de vaste criticaster, kan natuurlijk ook.

Jij hebt dat boek gelezen ?

Unregistere

Well-known member
Haha nee hoor. Maar dat is ook een boek, zag ik op Google. Kreeg enkele 5 sterren recensies en een keer 1 ster.

JMD

Well-known member
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik "Meisjes uit Darp" best een goede titel vind.

D'n Ronald heeft een boek geschreven zie ik. Maar de rug van het boek op de foto gaat over verzamelde columns, en jij hebt het over "Meisjes uit Darp" als titel. Wat is het nou?? :)

Max

Administrator
Forumleiding
Ronald heeft al een maand niks meer op Twitter geplaatst zie ik nu.

Bovenaan