Schots voetbal

Kielse Rat

Well-known member
Celtic stelt een opvallende naam voor als manager voor volgend seizoen: ex-Liverpool coach Bredan Rogers.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Rangers stond in de 80e minuut 2-1 voor, Hibs won 3-2. Hibs speelt dus volgend seizoen Scottish Championship en (voorronde) UEFA cup.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
VI: Glasgow Rangers heeft vier jaar na de gedwongen degradatie naar het vierde niveau in Schotland weer een hoofdprijs gewonnen.
 

ALenstra

Well-known member
De pitch invasion door Hibs fans na afloop van de finale gaat mogelijk een staartje krijgen. Ook zegt Rangers dat spelers en medewerkers op het veld zijn aangevallen tijdens de pitch invasion. Politie en de Schotse voetbalbond stellen een onderzoek in.
 

Pieros

Active member
Celtic heeft zich versterkt met Moussa Dembele (niet de Belg van Spurs, maar de Fransman van Fulham).
Wat ik van hem gezien heb, lijkt het mij een goede aankoop.
Eerder al goed nieuws voor de groen-witte uit Glasgow. Tierney, groot talent, heeft een vijf jarig contract getekend.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik ken het verhaal, een mooi stuk. Goed geschreven, maar daar is hij natuurlijk ook goed in.

Ik ben benieuwd hoe ver Edinburgh City nu kan komen nu ze in de league zitten.
 

Kielse Rat

Well-known member
Celtic gaat hoogstwaarschijnlijk een opvallende naam binnehalen: Kolo Tour? gaat herenigd worden met Rodgers.
 

Reinoud

Well-known member
Mwah geheel objectief ben ik niet, maar als die regel nog bestaat was dit toch wel een goed voorbeeld daar van.
 
Bovenaan