Schaatsen

erka

Well-known member
Mensen die gepresteerd hebben mogen in hun teleurstelling toch juist even te tijd krijgen om van alles te roepen.
Het is juist weer typisch Nederlands om dan gelijk allemaal te roepen dat dat dan weer niet mag maar goed, ik denk er net iets anders over.

Dat mag. Ik denk dat hoge bomen veel wind vangen.

gevegt

Well-known member
Mensen die gepresteerd hebben mogen in hun teleurstelling toch juist even te tijd krijgen om van alles te roepen.
Het is juist weer typisch Nederlands om dan gelijk allemaal te roepen dat dat dan weer niet mag maar goed, ik denk er net iets anders over.
Je bent stiekem een Chicken?

Friesland

Well-known member
De beslissingen zijn binnen vwb de Olympische ploeg:

Aanwijsplek voor Bosker; geen aanwijsplekken voor Hoolwerf en Snellink.
Nuis mag de 1500m rijden ten koste van Prins, die door het aanwijzen van Bokser buiten de selectie was gevallen. Van de Bunt vervangt Snellink en Hoolwerf op de TP en MS.

Bij de vrouwen mag Leerdam, zoals verwacht, de 1000m rijden ten koste van Verkerk, die buiten de selectie was gevallen.
Geen aanwijsplek voor Beune op de 1500m.

Op papier zouden Prins en Verkerk wel bij het EK kunnen rijden, want daar zijn 10 plekken, ipv 9 beschikbaar.

Friesland

Well-known member
Op papier zouden Prins en Verkerk wel bij het EK kunnen rijden, want daar zijn 10 plekken, ipv 9 beschikbaar.

Even een correctie, hier. Leerdam is aangewezen op de 1000m en dus positie 1000-1 krijgt. Dat betekent dat Verkerk NIET kan deelnemen op het EK als alle vrouwen gebruik maakt van hun startrechten. Ze kan wel reserve staan omdat er dus een plek extra beschikbaar is tov de OS.

JMD

Well-known member
Vd bunt dus ms en tp zoals verwacht

Verwacht wel dat niet iedereen ek gaat rijden, dus zal me niks verbazen als Verkerk alsnog 1000 gaat rijden op het ek...

Bovenaan