Ik hoop dat Prins gewoon mag gaan.
Ik ook. En ik heb begrepen omdat de pursuit toch weinig kans maakt dat ze zich indien mogelijk gewoon houden aan de volgorde en daar een pursuit uit samenstellen. Zou het beste zijn.
En Nuis kan de boom in. Grote carriere maar verder helemaal eens met wat Joep zegt.
5000m is voor Diniz wel erg verZoiets, dan?
1. Jorrit Bergsma (MS, 10k, 5k)
2. Jenning de Boo (500m, 1000m)
3. Joep Wennemars (500m, 1000m, 1500m, TP)
4 Stijn van de Bunt (5k, 10k)
5. Kjeld Nuis (1000m)
6. Chris Huizinga (5k, TP)
7. Tijmen Snel (1500m)
8. Sebas Diniz (5000m)
9. Tim Prins (1500m, TP, MS)
Er zitten in de selectie precies drie rijders met TP ervaring: op seniorenniveau Bergsma, Wennemars en Huizinga. Prins en Van de Bunt reden het onderdeel alleen bij de junioren.
Naast Bergsma heeft alleen Chris Huizinga massastart op seniorenniveau gereden, maar gezien zijn prestaties lijkt het beter om iemand anders te kiezen. Van de Bunt, Wennemars en Prins reden het onderdeel bij de junioren, dus dan zou ik een van die drie kiezen.
Zonder Bosker gaat de 5k plek naar Bergsma.
Met dit verschil dat Wennemars na afloop en na geleverde prestaties een grote mond heeft, Nuis heeft dat van tevoren.Joep is ook "iets" teveel in zichzelf gaan geloven he.
Met dit verschil dat Wennemars na afloop en na geleverde prestaties een grote mond heeft, Nuis heeft dat van tevoren.
Eens. De heren liggen elkaar totaal niet, dat is wel duidelijk...Nou, als iemand anders als met de status van Beune, bijvoorbeeld Femke Kok, het had misgelopen dan had je m niet gehoord hoor.
Genoeg natuurlijk, maar het is wel opvallend dat Nuis zich jarenlang nergens mee bemoeit qua 'hoe we ons plaatsen voor de Spelen' en dan als het lastig wordt en hij (of zijn vriendin) er last van heeft ineens gaat vinden dat het niet klopt. Hij verschijnt niet (als we Wennemars moeten geloven) niet op overleggen met atletencommissies hierover enz..Ja, wat heeft die Nuis nou helemaal gepresteerd.
Ja, wat heeft die Nuis nou helemaal gepresteerd.
Dat vind ik dan weer een slechte vergelijking.Ook met wereldvoetballers die dan trainer of TD worden en waar je dan geen kritiek op mag hebben want het was zo'n goede voetballer.
Mensen die gepresteerd hebben mogen in hun teleurstelling toch juist even te tijd krijgen om van alles te roepen.
Het is juist weer typisch Nederlands om dan gelijk allemaal te roepen dat dat dan weer niet mag maar goed, ik denk er net iets anders over.
Je bent stiekem een Chicken?Mensen die gepresteerd hebben mogen in hun teleurstelling toch juist even te tijd krijgen om van alles te roepen.
Het is juist weer typisch Nederlands om dan gelijk allemaal te roepen dat dat dan weer niet mag maar goed, ik denk er net iets anders over.