Alweer mot in het massastartpeloton bij de heren...
De nazi-ploeg van Jillert weer. Gewoon een keer voor straf niet laten meedoen. Als ze niet normaal kunnen rijden omdat er een man in het groen rijdt waarvan ze het bloed wel kunnen drinken.
EN uitgerekend die groene krijgt de straf... Ongelooflijk.
Wat natuurlijk wel terecht is.
Want? Die kan weinig anders doen toch? Die Schouten snijdt hem af en verandert van lijn.
Eerder een zondagsrijder.Schouten klinkt behoorlijk Westfries, dus het lijkt mij dat die ander fout zat. Vast een zaterdagrijder.
Want? Die kan weinig anders doen toch? Die Schouten snijdt hem af en verandert van lijn.
Iemand bij de strot pakken lijkt mij meer dan genoeg voor een straf bij een wedstrijd.
Andijk als ik me niet vergis.Schouten klinkt behoorlijk Westfries,
Iemand bij de strot pakken lijkt mij meer dan genoeg voor een straf bij een wedstrijd.
Wat een softie ben jij zeg. Erger dan Jamel.
Andijk als ik me niet vergis.
Bij een schaatswedstrijd dan.
:duim:Ik hou je in de gaten.
Klopt opnieuw.Volgens mij heb je gelijk. Volgens mij is zijn tante mijn collega. Toch broer/broertje van die dame met haar olympische plak?
Na uren van beraad is uiteindelijk besloten om alleen Willem Hoolwerf uit de uitslag te halen. Ruziezoekers Schouten en Hekman blijven dus in de uitslag.
Leuk, dan wordt je als nummer laatst en nummer voorlaatst geklasseerd.Na uren van beraad is uiteindelijk besloten om alleen Willem Hoolwerf uit de uitslag te halen. Ruziezoekers Schouten en Hekman blijven dus in de uitslag.
Hebben ze serieus sinds gisteravond zitten vergaderen??
Volgens mij heb je gelijk. Volgens mij is zijn tante mijn collega. Toch broer/broertje van die dame met haar olympische plak?
.
Ja dan komt het wel heel dichtbij.