Schaatsen

Maasveld

Well-known member
Gaat lekker in huize Knegt. Vorige maand een ongeval met een heftruck, vandaag vlogen bij het aansteken van de houtkachel Sjinkie's kleren in brand en is hij met 3degraads brandwonden afgevoerd naar het ziekenhuis.

Reinoud

Well-known member
Vraag mij af of hij nog terug keert op topniveau. Heb het idee dat zijn prioriteit niet meer bij het shorttracken ligt.

Overigens alle Nederlandse schaatsers dit weekend met een rauwband om voor Deutekom. Mooi gebaar!

de waan

Well-known member
Tot mijn verbazing moet alles op Radio1 op dit moment wijken voor een schaatstoernooi. Het is best lekker audiobehang, maar is dat niet een beetje heel erg overdreven?

JMD

Well-known member
Hij is het er niet helemaal mee eens:D

Is dat zo? Heb de reactie nog niet gezien/gehoord...

Dit is wel een hele duidelijke, hij raakte (zag ik toen ik de herhaling vanaf de bocht goed bekeek) zelfs tot 2x toe een blokje. De eerste komt een cm of 20 ver, de 2e schuift vol de baan over. Lijkt me geen twijfel over mogelijk.

Pascallovic

Well-known member
Is dat zo? Heb de reactie nog niet gezien/gehoord...

Dit is wel een hele duidelijke, hij raakte (zag ik toen ik de herhaling vanaf de bocht goed bekeek) zelfs tot 2x toe een blokje. De eerste komt een cm of 20 ver, de 2e schuift vol de baan over. Lijkt me geen twijfel over mogelijk.

https://nos.nl/artikel/2266994-nuis-gediskwalificeerd-op-1-000-meter-verbij-leidt-bij-ek-sprint.html

Hij zegt ook niet dat hij het blokje niet geraakt heeft. Hij zegt dat hij geen centimeter heeft afgesneden. Voor de rest lijkt het mij heel duidelijk dat hij weinig recht van spreken heeft.

gevegt

Well-known member
Ik hoorde net dat Nuis een jurylid heeft vastgepakt omdat hij het niet eens was met de beslissing.

Dat lijkt me voldoende voor drie wedstrijden schorsing.

gevegt

Well-known member
Gaan de schaatsers tegenwoordig zo snel dat ze een blokje kunnen raken zonder de streep van de binnenkant te raken?

Bovenaan