JMD
Well-known member
Ik ben er gewoon boos om. Hoe schandalig wil je omgaan met zo'n groots kampioen?
Die nota bene zelf de oprichtster en aanjaagster is geweest van dit team.
Ik ben er gewoon boos om. Hoe schandalig wil je omgaan met zo'n groots kampioen?
Die nota bene zelf de oprichtster en aanjaagster is geweest van dit team.
Wellicht heeft het te maken met haar uitspraak dat Pyeongchang haar laatste spelen waren en dat de ploeg alleen verder wil met schaatsers die van plan zijn om in ieder geval nog tot 2022 door te gaan. Dat zou een verklaring kunnen zijn.
Die is net nieuw, dus die zullen ze niet zo snel slachtofferen, maar die mag wat mij betreft ook wel weg ja. (alhoewel je Olympische jaren niet echt moet tellen, want dan gaat alles anders, ben benieuwd hoe het EK Afstanden in 2020 gaat...)Ah een overdaad aan kampioenen. Schaf dat lachwekkende en nietszeggende EK-afstanden dan af.
Gaat over de complete schaatsbond, dus ook bv kunstrijden. De afgelopen jaren was o.a. ook zo'n congres in Kuala Lumpur (Maleisi?), Barcelona en Monaco...Een schaatscongres in Sevilla, dat vind ik dan weer humor.
Het is inderdaad louter een Nederlands probleem. De buitenlandse afzeggingen voor Erfurt hebben meer met de timing en de locatie te maken, dan het feit dat het een Olympisch seizoen is. Als de WB wedstrijd in Japan of Kazachstan had plaats gevonden of een weekend eerder maar wel in Erfurt, dan waren er waarschijnlijk veel minder afzeggingen geweest.https://www.volkskrant.nl/sport/ned...topschaatsers-zeggen-voortdurend-af~a4580892/
Denk niet dat dit veel applaus gaat krijgen. Vooral Nederlanders zeggen de Wereldbekers af, de toppers uit andere landen zijn er (behalve in Olympische jaren) vaak wel allemaal.
Complete onzin. De enigen die vinden dat er een overdaad aan kampioenen zijn, zijn kampioeneninteresse die vinden dat ze door alle nieuwe titels ondergesneeuwd raken.Ah een overdaad aan kampioenen. Schaf dat lachwekkende en nietszeggende EK-afstanden dan af.
Die WB-finale wordt echt mosterd na de maaltijd... Sowieso rijden er per afstand alleen maar de topschaatsers mee, maar voor bv de 500m dames hebben ze maar 7 schaatssters kunnen vinden...
Ben benieuwd hoe je daar dan een teamsprint voor vrouwen van gaat maken
Dat is net zoveel als bij de achtervolging, niet slecht dus.Daar staan toch nog 3 teams voor op de rol voor zondagmiddag...
Inderdaad...Dat is net zoveel als bij de achtervolging, niet slecht dus.