Dat was in 1988....Dat herinner ik me ook nog wel. Vroeger zat ik ook met zo'n schema voor de buis, en als er geen schema was, dan maakte ik er zelf wel een op ruitjespapier. En ook heel snel de puntentotalen uitrekenen. Kan me zelfs nog een keer herinneren dat het WK in Alma Ata was. Dat werd toen niet live uitgezonden op tv, maar wel op de radio. Daar was ik best pissig om, want niet alle rondetijden werden doorgegeven. En dus was mijn archief niet meer compleet. Eric Flaim (wie? Ja, die) werd toen wereldkampioen.
Hebben ze hem recent gesloten dan? Een paar jaar terug heeft Wennemars er nog een item voor de NOS opgenomen.Volgens mij kun je daar op dit moment ook niet meer schaatsen . Mythische vormen die schaats baan. Weinig tot geen beelden zijn er van.
Volgens mij kun je daar op dit moment ook niet meer schaatsen . Mythische vormen die schaats baan. Weinig tot geen beelden zijn er van.
Ook dat ja. En ook de hoogte, ligt op 1600m.Had toch te maken met de unieke ligging tussen bergen/heuvels zodat je bijna altijd wind mee had dat die baan zo snel was?
Had toch te maken met de unieke ligging tussen bergen/heuvels zodat je bijna altijd wind mee had dat die baan zo snel was?
Klopt als de wind van een bepaalde kant kwam, had je bijna de gehele baan wind mee.
Een overkapping zou daar dus niet echt bevorderlijk voor zijn.
Gelderland. Dat zou jou toch moeten aanspreken.Of all places.
Ik wist niet dat ze nog een overdekte ijsbaan hadden in Noorwegen, maar blijkbaar wel.
Hamar houdt in speciaal plekje in mijn hart vanwege de mooiste Olympische winterspelen aller tijden. Al deed Koss flink zijn best om die voor ons te verpesten.
Sydney blijven voor mij de mooiste zomerspelen ooit overigens, maar nu ga ik zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar offtopic oftewel tot volgende week!
Welja, ga ook nog even een serieus antwoord geven. Of ben je ook al uitgenodigd?Sinds vorig jaar bestaat die baan als overd+ekte baan. Vorig jaar was er ook al een WB.
Verder idd eens met je mening vwb de Spelen, alhoewel Londen voor mij ook dichtbij Sydney kwam.
Gelderland. Dat zou jou toch moeten aanspreken.