Bij de NOS vinden ze ouwehoeren belangrijker dan de wedstrijd.
Bovendien beschouw ik Erik Hulzebosch een beetje als een streekgenoot en alleen al daarom zag ik hem liever winnen dan Henk Angenent.
Die was dus niet belangrijk genoeg.Ze hebben nog niks gemist hoor (op de eerste 18 seconde van de 3km van die Oostenrijkse na)
Ze mogen op een 3 , 5 of 10 best wel even switchen. Daar heb ik geen enkele moeite mee. Vind het eigenlijk een uitstekende zaak dat ze alle kanten proberen te belichten.
Wat mis je aan een paar seconden van een 3/5/10 ?
Het is hetzelfde dat ze de aftrap van een voetbalwedstrijd missen en dan zeggen: "er is niets gebeurd."
Hopelijk doen ze het straks ook met een Nederlander. Eens kijken of twitter dan ontploft.
Met voetbal word zo nu en dan de tribune en de bank in beeld gebracht. Daarnaast heb je ook herhalingen als de wedstrijd bezig is.
Jij denk dat De Jong voor W?st en/of Sablikova kan blijven??Lijkt mij eerder gunstig voor De Jong. Op de 5km rijdt De Jong naar alle waarschijnlijkheid ook niet tegen Sablikova, tenzij W?st opeens terug zou vallen.
Stand:
1. Ireen W?st 79,915
2. Antoinette de Jong 80,467 +1,66
3. Martina Sablikova 80,968 +3,16 (+1,50 tov De Jong)
Top 3 stat wel vast, nu maar hopen dat het sprinten iets meer spanning met zich meebrengt.