Pascallovic
Well-known member
Toernooi is beslist, Sablikova gaat makkelijk winnen.
Toernooi is beslist, Sablikova gaat makkelijk winnen.
Bij de heren is het ook beslist, Sven Kramer gaat daar winnen.
Die vantevorenberekening van de NOS slaat echt nergens op. Ze verwachtten dat Yuskov 24 sec voor zou hebben op de 5 op Kramer. Dat zou 2,4 sec op de 500m zijn. No way dat Kramer dat zou verspelen.
Zou Joeskov ook niet nodig hebben gehad. Joeskov verloor bij het WK ongeveer 1,4 punten op de 5 en 10km. Bij het EK verloor hij 1,7 punten op de langste afstanden. Met dit resultaat op de 500m, zou Joeskov op de 1500m 3 tot 5 seconden moeten pakken op Kramer. In Calgary was het verschil ruim 5 seconden, dat is ook de enige 1500m die ze dit seizoen beide hebben gereden, Kramer zegde alle overige 1500m WB's af.
Wat is de grens eigenlijk?Dijkstra moet nodig eens naar Inzell toe... Noemt opnieuw Inzell een laaglandbaan... Pfff... Dat ligt op 690m hoogte en is dus hoogland.
Wat is de grens eigenlijk?
Er staat me iets bij van 200 of 300m
Er staat me iets bij van 200 of 300m
Bij schaatsen wordt de grens bij +/- 1000m gelegd. Dat zijn de Olympic Oval in Calgary en de Utah Olympic Oval als binnenbanen en verder de ijsbanen van Klobenstein, Davos, Alma-Ata en Baselga di Pine als buitenbanen.
Bij schaatsen wordt de grens bij +/- 1000m gelegd. Dat zijn de Olympic Oval in Calgary en de Utah Olympic Oval als binnenbanen en verder de ijsbanen van Klobenstein, Davos, Alma-Ata en Baselga di Pine als buitenbanen.
Zullen het dan maar iets van heuvellandbaan noemen. Of is middellandbaan wat gepaster?
Heb even nagezocht, de ISU houdt een drietrapsnominatie aan:
onder 300m, laaglandbaan, boven de 1000m hooglandbaan, daartussen geen echte benaming.
Voor zover ik weet, is het puur een mediaterm en bestaat er geen offici?le regel. De ISU maakt alleen onderscheid tussen UOO en OO enerzijds en de overige ijsbanen anderzijds, maar dat heeft alleen met de limiettijden te maken.