Maar hoe doen ze dat dan ? Want bv trails 100 m sprint gaat de top 3 en dan heb je geen rekening te houden met wat er op het verspringen gebeurd.Ik denk nog wel minder, want het lijkt me sterk dat de Amerikanen alle plekken hebben weten te bemachtigen.
Punt is alleen natuurlijk dat de de top natuurlijk niet heel breed is in de VS, dus dat de 7/8 namen die naar de Spelen gaan per geslacht al van tevoren wel vast staan, alleen moet nog even bepaald worden wie op welke afstand gaat.
Nee jij doet schamper over de matrix en aanwijsplekken van Nederland, maar daar ontkom je in deze situatie niet aan.Dan hadden ze vast wat anders bedacht, dat kun je zelf toch ook wel bedenken.
Nee jij doet schamper over de matrix en aanwijsplekken van Nederland, maar daar ontkom je in deze situatie niet aan.
Ik snap je bedenkingen, maar het punt in NL is dat de top heel breed is, in Amerika is die zeer smal, ze hebben in totaal maar een stuk of 7 schaatsers die bij de top zittenMaar hoe doen ze dat dan ? Want bv trails 100 m sprint gaat de top 3 en dan heb je geen rekening te houden met wat er op het verspringen gebeurd.
Want stel dat Amerika net zoals Nederland 'vol' op elke afstand had kunnen starten hadden ze niet het trail systeem kunnen aanhouden omdat je ook rekening moet houden met de achtervolgingsploeg en massastart.
Ah excuus dan. Inderdaad verkeerd gelezen.Dan heb je dat verkeerd geïnterpreteerd. Ik zei alleen dat ze geen matrix en aanwijsplekken hebben en dat het dus jammer is.
Ben juist heel positief over de Nederlandse matrix, zoals je in dit topic ook wel hebt kunnen lezen.
Waar kun je get aantal startplekken per land vinden?Om even terug te komen op het amerikaanse team voor de spelen.
Er mogen maximaal 5 verschillende vrouwen gaan. Op dit moment zijn er 3 zeker van de spelen. Bowe en Goetz (500 en 1000) en Kilburg op de 3 km. De 2 plekken op de 1500 en massastart moeten nog ingevuld worden.
Waar kun je get aantal startplekken per land vinden?
7 toch? In de inleiding op die wiki-pagina staat: each nation is permitted to send at most 7 speed skating athletes per gender in total, or 8 when the nation is qualified for all events for the gender, or 9 when the nation is qualified with the maximum quota in every event for the gender.Er mogen maximaal 5 verschillende vrouwen gaan.
De NOS roept de hele tijd dat de Amerikanen en Aziaten niet meedoen, net alsof ze hebben afgezegd. Ik begrijp niet waarom ze dat steeds moeten benadrukken. Het is een EK, dus ze zijn helemaal niet startgerechtigd. Bij een NK ga je toch ook niet zeggen dat de buitenlanders ontbreken?