Yes, weer een schaatsrel!
Nils van der Poel beschuldigt TeamNL van corruptie: ‘Grootste schandaal van deze sport’
De Zweedse schaatser Nils van der Poel heeft vanmiddag in Peking keihard uitgehaald naar de Nederlandse schaatsbond. In een persconferentie van de Zweedse ploeg ging hij in op pogingen van ‘TeamNL’ om de Canadese ijsmeester van dienst Mark Messer te beïnvloeden. ,,Dit is corruptie.”www.ed.nl
Faalhaas
En de rest van het toernooi niet meer op het ijs mag.Ik neem aan dat Park nog een DQ krijgt.
Had Zonneveld toch gelijk dat Vd Poel ook van de mentale spelletjes is. Hoop grote woorden terwijl er weinig aan de hand isWat een onzin van die Van der Poel. Wat Hendriks zegt, dit gebeurt al sinds eeuwen. Niks bijzonders aan.
Die Van der Poel moet gewoon goud halen op de 10 en verder niet te veel roepen.
10 man zo meteen in de finale...
Als er mensen worden advange gaat dat ten koste van tijd snelste.Volgens de site van de OS zouden de beste 2 van iedere serie + de snelste nummer 3 naar de finale gaan.
Maar de nummer 3 uit de heat van Roes zit niet in de finale.
Daarnaast; Knegt hinderde volgens mij die Canadees die toen 3e lag, dat is geen zeker plek om mee door te gaan. Knegt krijgt een straf en de Canadees naar de finale.
Hypothetisch gezien;Als er mensen worden advange gaat dat ten koste van tijd snelste.
Tijdsnelste wordt niet meegerekend in plek om door te gaan. Dus ook met tijdsnelste was de derde plek van Canadees niet voldoende.Hypothetisch gezien;
In halve finale 1 mag er iemand via advance naar de finale
In halve finale 2 rijdt Knegt een Canadees die 3e ligt van z'n sokken.
Omdat er geen tijdsnelste meer doorgaat ligt die Canadees niet op plek om door te gaan en mag hij dus niet door.
Van mij hoeft hij geen goud te halen, ga lekker vakken vullen bij de Ikea of zo.Wat een onzin van die Van der Poel. Wat Hendriks zegt, dit gebeurt al sinds eeuwen. Niks bijzonders aan.
Die Van der Poel moet gewoon goud halen op de 10 en verder niet te veel roepen.