Schaatsen

JMD

Well-known member
Fantastische opening van Kok (11/100e sneller dan toen ze haar NR reed), en dan maar 37.40... Tuurlijk was een NR niet logisch hier, maar na zo'n opening is dat geen goede tijd.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Die rit van Tagaki en Hertzog vertekent het beeld een beetje. Zijn gewoon fantastische tijden. Ik moet nog maar zien of er iemand onder komt.
 

JMD

Well-known member
Jackson wint! En Takagi en Golikova op de andere medailleplaatsen. Inmiddels nu 11 landen met een schaatsmedaille op de 'normale' afstanden. Dat is best veel.
 

Makanaky

Well-known member
Die is doorgeschoven ten koste vd nr. 2 bij de trials, Greutz oid. Bowe won daar gewoon. Stom verhaal dus idd.
 

Eef de Kip

Well-known member
Begrijp ik nou goed dat die Jackson uit een arm gezin komt? Herbert liet het zijdelings vallen dacht ik.
 

Friesland

Well-known member
Maar Bowe rijd de 500 wel. Dus hoe zo afstaan ?
De VS hadden twee startplekken. Bowe en Goetz waren 1 en 2 bij het Amerikaanse OQT en Jackson was derde, dus Jackson viel ernaast. Later kon er door afzeggingen alsnog een derde Amerikaanse starten, vandaar dat Bowe vandaag zelf ook mee kon doen.
 

Maasveld

Well-known member
Dat interview met de shorttrackdames moet je naast dat interview met de achtervolgingsdames bij het schaatsen van gisteren zetten. Dag en nacht verschil, vooral hoe de ene groep een echt team is, en de andere groep dat niet is...
Ga je dit nu serieus met elkaar vergelijken?
 

SanMark.

Well-known member
Jep inderdaad. Maar gaat nog wel even duren. Gat is nog wel minstens 1 vol punt volgens mij. Begin seizoen was 2,9. Dus ze schiet op. Ze moet eigenlijk een keer een 500m rijden op hoogte, nu staat er voor Schouten een hoge 39er, dat moet veel sneller kunnen.
Net als vroeger record wedstrijden in Calgary, en dan kunnen ze daarna nog mooi even door naar Salt Lake City.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Reinoud

Well-known member
Nou maximaal brons voor de dames dus. Wat een zoutzak die bondscoach zoals die voor de camera stond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

SanMark.

Well-known member
Is het al te vroeg om de kop van de bondscoach te eisen ?

Hoe komt zo n vent op zo n functie ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een faalhaas die bondscoach. Durft geen harde beslissingen te nemen.
 
Bovenaan