sc Heerenveen Nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooie aanwinst, al is het niet gemakkelijk om je ploeg in te richten op straks een nieuwe spelmaker en voorin 2 jonge gasten.

Over grote talenten gesproken; waarom is het er bij Nygren nooit uitgekomen? Dat was op papier ook wel een interessante.

Ik denk deels vertrouwen, deels verkeerd gebruikt.

Begon heel goed, maar naar mate we weer op de counter gingen spelen, moest Nygren veel te veel afstanden overbruggen. Zet hem hangend op rechts rondom een goede spits en diep op helft tegenstander en hij kan er zomaar 10 maken.

Ik moet wel zeggen dat het hem ook wel aan karakter ontbreekt. Heeft totaal niet geknokt voor z'n plek.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het lek is boven, we wonnen net met 2-1 van Twente. Ik hoop dat Specsavers ook in Twente bestaat, want de 2-1 was volgens hun dik buitenspel. Dat er tien meter naar achteren nog een rood shirt stond te slapen was blijkbaar niet te zien ;)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Drie overwinningen en handhaving is zeker. Dus zo’n oefenwedstrijd tegen de nummer vier moet toch vertrouwen geven.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Het lek is boven, we wonnen net met 2-1 van Twente. Ik hoop dat Specsavers ook in Twente bestaat, want de 2-1 was volgens hun dik buitenspel. Dat er tien meter naar achteren nog een rood shirt stond te slapen was blijkbaar niet te zien ;)
De ASR die dat uitstekend zag train ik wekelijks mee, zit in talententraject Betaald Voetbal.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi! Een prima keuze volgens mij. Iemand die jonge gasten beter kan maken en helder en goed een systeem in kan slijpen, waarin iedereen het uiterste geeft. Juist die duidelijkheid ontbrak hier onder Jansen. Hing altijd in tussen iniatief nemen en counteren en daardoor altijd zwemmende.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max
Bovenaan