sc Heerenveen Nieuws topic

Max

Administrator
Forumleiding
Die zag ik niet aankomen. SC Heerenveen beroofd van hun goude tandem Veerman en Veerman.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Zo, we krijgen er nog een hoop geld voor ook! Daag, Henkie.

Zal er nu ongetwijfeld 17 inschoppen, maar dat ligt aan de voorzetten

Satyr

Administrator
Forumleiding
"De beste vriend van Veerman, Jan Schilder, pleegde zeven jaar geleden zelfmoord omdat hij zich realiseerde dat hij nooit het profvoetbal zou gaan halen. Veerman was op dat moment nog niet bezig met zijn droom om profvoetballer te worden en speelde bij de amateurs van FC Volendam, maar deed na de zelfmoord van zijn vriend Jan een belofte op de bank bij diens ouders: hij zou nog één keer zijn best doen om profvoetballer te worden met als ultieme doel om ooit voor FC Utrecht te spelen, de club waar Jan groot fan van was".
Henk heeft mooie jaren bij ons gehad en prachtig dat hij nu voor zijn vriend dit doel behaald heeft.
Bron: Voetbalprimeur

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik geloof het bijna niet, maar Heerenveen gaat eindelijk een nieuwe spits kopen én hij is nog jong en goed ook.

Batigoal

Well-known member
Wat een bijzonder verhaal achter de transfer van Henk Veerman zeg! Mooi dat hij na al die jaren die belofte weet in te lossen.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik begrijp dat jullie Veerman hebben verkocht, maar hoe kunnen jullie opeens vijf miljoen uitgeven?

Bovenaan