Dan hadden we 'm Hendrik Jorritsma genoemd.Was eigenlijk nog leuker geweest als Jorrit bij Heerenveen had getekend
Dan hadden we 'm Hendrik Jorritsma genoemd.Was eigenlijk nog leuker geweest als Jorrit bij Heerenveen had getekend
Mooie aanwinst, al is het niet gemakkelijk om je ploeg in te richten op straks een nieuwe spelmaker en voorin 2 jonge gasten.
Over grote talenten gesproken; waarom is het er bij Nygren nooit uitgekomen? Dat was op papier ook wel een interessante.
Onzin!Sipke!
De ASR die dat uitstekend zag train ik wekelijks mee, zit in talententraject Betaald Voetbal.Het lek is boven, we wonnen net met 2-1 van Twente. Ik hoop dat Specsavers ook in Twente bestaat, want de 2-1 was volgens hun dik buitenspel. Dat er tien meter naar achteren nog een rood shirt stond te slapen was blijkbaar niet te zien
Kan zomaar de ommekeer zijn he, die ene goalDe ASR die dat uitstekend zag train ik wekelijks mee, zit in talententraject Betaald Voetbal.
Is Noppert niet wat?
Word volgens OF vanmiddag gekeurd bij Cambuur, had ook verwacht dat ie naar Heerenveen zou.Is Noppert niet wat?