Nee dat is NAC.Hou toch op, alsof PSV de enige heilige club in het betaald voetbal is.
Hamstra krijgt over het algemeen veel lof voor zijn werk als technisch manager bij sc Heerenveen, mede door het aan- én verkopen van spelers als Denzel Dumfries en Chidera Ejuke. Toch vindt Roozemond dat het werk van Hamstra in Friesland niet overschat moet worden. ‘Tegenover die goede transfers staan ook gewoon spelers die niet geslaagd zijn. Ook dat hoort bij het vak van technisch manager. Laten we appels met appels vergelijken. Bovendien ben je als technisch manager natuurlijk voor méér verantwoordelijk dan alleen het transferbeleid’, vervolgt Roozemond. ‘En als ik kijk naar het geringe aantal jeugdspelers dat hier de laatste jaren is doorgekomen, hebben we op dat vlak niet de stappen gemaakt die we hadden willen en moeten maken. Wat betreft doorgebroken talenten horen we inmiddels zelfs bij de laagste regionen van de hele Eredivisie. Dus ik vind dat er wel enige nuance gepast is bij de mate waarin hij hier succesvol is geweest.’
Roozemond is helemaal niet rancuneus, dat pleit dan wel voor hem. Wat een keurige reactie zeg:
Ik las het op Ajax showtime. En het siert imo Roozemond niet echt dat ie dan een trap na geeft.Pak dan ook gewoon het hele stuk uit de Leeuwarder Courant erbij.
Je kunt toch zeggen: Ajax heeft contact met me opgenomen en ik ga op gesprek. Dan was hij misschien nog wat eerder vertrokken, maar speel je geen spelletje.Niemand zegt zijn oude baan op voordat zijn nieuwe baan in kannen en kruiken is. En nagenoeg niemand hangt dit voortijdig aan de grote klok vanwege de gevolgen mocht het toch afketsen. Het boterde al geruime niet, dus Gerry zocht verder, en vond een prachtoptie. Ik kies Gerry's kant...
Dan bestaat de kans dat je met lege handen komt te staan.Je kunt toch zeggen: Ajax heeft contact met me opgenomen en ik ga op gesprek. Dan was hij misschien nog wat eerder vertrokken, maar speel je geen spelletje.
Dit dus. En als de verhoudingen in de organisatie nou koek en ei waren geweest, was dat wellicht de nettere manier geweest, maar er zat blijkbaar nogal wat ruis op de lijn de laatste tijd...Dan bestaat de kans dat je met lege handen komt te staan.
Wel mooi dat iedereen zelf wel eerst bij een nieuwe baas gaat praten maar die Hamstra het niet mag.