sc Heerenveen Nieuws topic

Satyr

Administrator
Forumleiding
Heerenveen zit op 8100 stuks nu, dat valt me echt heel erg mee.

edit: seizoenkaarten dus.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Prima versterking. Transfervrij, 26 jaar en nu fit. Heeft hij WillemII heel goed gespeeld en zij wilden graag met hem verder. Daarnaast was er ook interesse van Udinese, dus dat zegt ook wel dat ie prima bezig was. Mits fit gewoon prima keuze. Succes en welkom Sven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Mits fit en als hij weer een beetje zijn oude niveau kan benaderen is het een topaanwinst. Hopelijk gaat hij het goed doen.
 

Batigoal

Well-known member
Reims probeert op het laatste moment de transfer van Van Bergen te kapen. Kan hij zomaar de volgende Nederlander in Ligue 1 worden.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik vind het maar een teleurstellende transferperiode. De problemen van vorig seizoen zijn maar op één positie opgelost (rechtsachter) en ondertussen is de spoeling op het middenveld dunner geworden met het vertrek van Schone. De concurrentie achterin is minder sterk geworden door het vertrek van Van Hecke en de blessure van Bochniewicz, de vleugelspelers die er zijn hebben óf het niveau niet of niet genoeg concurrentie voor hun plek. En de club is al jaren niet in staat om een jonge spits te halen.

De versterkingen die wel zijn gehaald ben ik overigens wel positief over. Van Ewijk en Stevanovic maken een redelijke indruk, al hebben we van Stevanovic behalve zijn fantastische assist ook nog maar weinig gezien. En de statistieken van Anthony Musaba lijken prima.

Ondertussen zouden spelers als Shopov en Ras minuten moeten maken in de Keuken Kampioen divisie. Maar door de ontzettend smalle selectie die je hebt kun je ze ook niet verhuren.
 
Bovenaan