sc Heerenveen Nieuws topic

SuikerBrood

Well-known member
Haha, wat een bijzonder verhaal weer dit. Arne Slot all over again. Ik snap heel goed dat Hamstra naar Ajax wil, dat is natuurlijk zijn goed recht. Maar speel daar dan open kaart over.
 

Abubakari

Well-known member
Roozemond is helemaal niet rancuneus, dat pleit dan wel voor hem. Wat een keurige reactie zeg:


Hamstra krijgt over het algemeen veel lof voor zijn werk als technisch manager bij sc Heerenveen, mede door het aan- én verkopen van spelers als Denzel Dumfries en Chidera Ejuke. Toch vindt Roozemond dat het werk van Hamstra in Friesland niet overschat moet worden. ‘Tegenover die goede transfers staan ook gewoon spelers die niet geslaagd zijn. Ook dat hoort bij het vak van technisch manager. Laten we appels met appels vergelijken. Bovendien ben je als technisch manager natuurlijk voor méér verantwoordelijk dan alleen het transferbeleid’, vervolgt Roozemond. ‘En als ik kijk naar het geringe aantal jeugdspelers dat hier de laatste jaren is doorgekomen, hebben we op dat vlak niet de stappen gemaakt die we hadden willen en moeten maken. Wat betreft doorgebroken talenten horen we inmiddels zelfs bij de laagste regionen van de hele Eredivisie. Dus ik vind dat er wel enige nuance gepast is bij de mate waarin hij hier succesvol is geweest.’
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Roozemond is helemaal niet rancuneus, dat pleit dan wel voor hem. Wat een keurige reactie zeg:

Pak dan ook gewoon het hele stuk uit de Leeuwarder Courant erbij.

Het rommelde al wat langer tussen Hamstra en directie. Hamstra wilde meer doorpakken en werd beperkt omdat de club eerst inkomsten wilde. Daardoor zijn ze Hauge misgelopen. Anderzijds was Heerenveen minder gelukkig met het feit dat er amper jeugd doorbrak. Dat was ook gewoon bij beide partijen bekend en de balans bij Hamstra sloeg gewoon heel positief door, dat geeft Roozemond ook aan.

Maar vanaf maandagavond heeft Roozemond alle shit over zich heengekregen en keurig zijn mond gehouden, in het belang van Hamstra. Als dit dan uitkomt, mag je wat mij betreft ook je verhaal doen en dat heeft ie prima gedaan bij de LC.

Daarnaast geeft Roozemond altijd de credits aan het gehele team, in het geval van scouting, maar ook bij vette vis Ausnutria, gaf hij die credits aan het commerciële team.
 

SanMark.

Well-known member
Na een wat heftig begin bij Heerenveen, hoe doet Roozemond het eigenlijk ?

Laten we dit laatste akkevietje even buiten beschouwing.
 

delmaestro

Well-known member
Niemand zegt zijn oude baan op voordat zijn nieuwe baan in kannen en kruiken is. En nagenoeg niemand hangt dit voortijdig aan de grote klok vanwege de gevolgen mocht het toch afketsen. Het boterde al geruime niet, dus Gerry zocht verder, en vond een prachtoptie. Ik kies Gerry's kant...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Niemand zegt zijn oude baan op voordat zijn nieuwe baan in kannen en kruiken is. En nagenoeg niemand hangt dit voortijdig aan de grote klok vanwege de gevolgen mocht het toch afketsen. Het boterde al geruime niet, dus Gerry zocht verder, en vond een prachtoptie. Ik kies Gerry's kant...
Je kunt toch zeggen: Ajax heeft contact met me opgenomen en ik ga op gesprek. Dan was hij misschien nog wat eerder vertrokken, maar speel je geen spelletje.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wel mooi dat iedereen zelf wel eerst bij een nieuwe baas gaat praten maar die Hamstra het niet mag.

Nee hoor. Je moet gewoon zorgen dat het niet uitkomt. Dan ben je wel een lul. Jammer, maar zo werkt het. Het is niet dat er even een gesprekje had plaatsgevonden. Ajax en Hamstra waren zo goed als rond, terwijl Heerenveen van niks wist. Verder gunt iedereen hem deze stap.
 
Bovenaan