sc Heerenveen Nieuws topic

fr-keff

Active member
Te Vrede is gewoon een prima spits maar of hij geschikt is voor Heerenveen blijft de vraag. Had hem toch eerder naar PEC zien gaan.
 

Jozsef

New member
sc Heerenveen Nieuws topic

Ik gun die jongen 15 goals, maar vrees 't ergste. Technisch is 't erg matig.
Voordeel is wel dat hij, weg van de grote Kuip, zonder al te veel druk mag spelen.
Zie Mulder. Gewoon een goede keeper maar als de druk een beetje toenam kwam weer die blunder..
 

Max

Administrator
Forumleiding
Scoren kan Te Vrede wel, maar verder een zeer beperkte speler. Bij SC Heerenveen zou het zomaar kunnen gaan werken, maar ik zou er niet teveel op rekenen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
CLz6nDHWsAAelPV.jpg


:sad: & :duim:
 

fr-keff

Active member
Op je verjaardag een transfer van Feyenoord naar Heerenveen maken, Succes Mitta... (?) Waar komt die achterlijke bijnaam ineens vandaan?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
We gaan het zien. In ieder geval heb je nu meerdere opties:

Mulder
Van Anholt St Juste Van Aken Bijker
Vd Boomen Thern VD Berg
Slagveer Te Vrede Larsson

De Fockert
Marzo Otigba Buijs Cavlan
Amin Zahovic Thorsby
Kada Veerman Namli​

En dan daarachter nog Schmidt en jonge gasten als Voest, Van Amersfoort, Schoop, Huizing en Gartenmann.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lekker potje tussen de beloften van Heerenveen en Feyenoord.. Alhoewel....beloften...


Heerenveen met de Fockert, Marzo, Otigba, Koesveld, Voest, Amin, Kada, Huizing, van Amersfoort, Thorsby en Zahovic.

Feyenoord met Hahn, Nieuwkoop, Dammers, Woudenberg, Immers, Achahbar, Schuurman, Kramer, Gustafson, Manu en Verdonk.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Stand is 1-1.

1-0 door een penalty van Van Amersfoort en 1-1 door Schuurman.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ik de namen zo lees, dan is dit de opstelling van Feyenoord:

Hahn; Nieuwkoop, Dammers, Verdonk, Woudenberg; Immers, Schuurman, Gustafson; Achahbar, Kramer en Manu.

Hopen dat onze belofte Elia nog minuten gaat maken.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Elia zit niet bij de selectie. Kramer zet Feyenoord vanaf 11 meter op 1-2.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
1-3 geworden. Schuurman maakte nog zijn 2e goal. Zahovic werd 10 minuten voor tijd gewisseld voor Vlap.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Schuurman maakt wel steeds zijn goaltjes. Jammer dat we hem tijdens de serieuze oefenwedstrijden niet echt hebben gezien.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee. Zal ik eens vragen. Hij had wel de assist bij de 1-3. Zahovic had ook wel een aparte rol. Versierde een strafschop en veroorzaakte er ook eentje.
 

Maasveld

Well-known member
Als ik de namen zo lees, dan is dit de opstelling van Feyenoord:

Hahn; Nieuwkoop, Dammers, Verdonk, Woudenberg; Immers, Schuurman, Gustafson; Achahbar, Kramer en Manu.

Hopen dat onze belofte Elia nog minuten gaat maken.
Haal 2 verdedigende versterkingen en je doet mee om Europees voetbal.
 
Bovenaan