sc Heerenveen Nieuws topic

PES5

Administrator
Forumleiding
Als iedereen fit is denk ik:

Mulder

Van Anholt
St Juste
Van Aken
Bijker

Vd Boomen
Thern
Vd Berg

Slagveer
Veerman
Larsson


En als Zahovic gewend is zal hij op de plek van Veerman komen. Verder is Namli ook een goede kandidaat voor de vleugels en de 10 positie en zou Cavlan linksback of linkshalf kunnen gaan spelen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat gaat de opstelling van Heerenveen worden ?

Mulder, van Anholt, van Aken, Slagveer, Larsson, Thern, van den Berg en Zahovic zullen wel zeker zijn van de basis.

Cavlan, Bijker, van den Boomen, st Juste, Namli, Otigba en Buijs zullen de rest moeten invullen. Marzo mag/wil/moet weg
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Marzo mag en moet niet weg. Marzo wil niet het hele jaar wissel staan.
 

SanMark.

Well-known member
Oke bedankt.

Ik heb Calvan voor mijn team maar daar moet ik dus iemand anders voor nemen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Het kan best zijn dat Cavlan wel langer in de basis speelt hoor, maar dat hangt af van blessures van anderen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Buijs moet eerst herstellen van een enorm zware blessure, wedstrijdritme op gaan doen en dan kijken of hij zijn niveau weer haalt. De Buijs van vorig jaar kan enorm van waarde zijn met zijn ervaring en positiespel. Je hebt echter met St Juste wel het grootste talent van Heerenveen op zijn positie staan en die doet het uitstekend.
 

inhethoekje

Active member
Ach verrek, die jongen heeft een zware blessure gehad.
Ik dacht even dat hij simpelweg uit de basis was gespeeld, dat vond ik al vreemd want volgens mij was dat een van de betere bij jullie.

Toch?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Toen hij fit was, was hij inderdaad erg goed samen met Van Aken. Hij scheurde alleen zijn kruisband, uit tegen Ajax.
 

SuikerBrood

Well-known member
Het wordt dringen achterin, voor Lodeweges is het wel makkelijk dat de blessures nu juist daar zijn.

Otigba en Marzo lijken de grootste slachtoffers te worden.
 

Batigoal

Well-known member
Stond St Juste in de jeugd ook te boek als groot talent? Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik die naam vaak in de jeugdtopics van de Heerenveen-sectie heb gelezen. Maar hij speelde wel erg goed aan het einde van het seizoen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Dat blijft toch ??n grote loterij, die jeugdspelers. Op het Heerenveenforum is (was...) een hele discussie over een nieuwe spits, want Veerman en van Amersfoort zijn te licht voor de Eredivisie. Maar ja, dat geld ook voor St Juste, die zoals bati al zegt, nooit echt genoemd werd als zijnde grootste talent. Maar die kwam door blessures aan bod en nu is hij gewoon basiskandidaat. Dat had met van Amersfoort ??k kunnen gebeuren bijvoorbeeld.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
St Juste stond zeker bij mij vanaf de B1 te boek als groot talent. Dat heb ik ook meerdere malen gemeld hier. Zijn ontwikkeling kwam echter wel in een stroomversnelling.

En over Van Amersfoort Satyr, die is echt fysiek nog niet klaar voor een plek als eerste spits.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
WTF. Nu ineens twee spitsen halen? En er schijnt ook nog een bod gedaan te zijn op Zeneli. Heerenveen is ook flink bezig met de jeugdopleiding van impulsen te voorzien. Hoorde vanochtend dat er weer een jonge gast bijkomt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Te Vrede en Zahovic naar Heerenveen. Wel heel gek om nu ineens twee spitsen te halen, tenzij ze voor Zahovic ook andere posities in gedachten hebben.

Ik ben niet echt gecharmeerd van Te Vrede, ook omdat ik van Slagveer en Larsson weinig voorzetten verwacht.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vaak ziet SC Heerenveen het goed qua spitsen. Daar voorlopig maar even aan vasthouden zou ik maar zeggen.
 
Bovenaan