sc Heerenveen Nieuws topic

Mario

Well-known member
Van Heerenveen worden alle duels live uitgezonden in Vietnam, of dat nou heel positief is weet ik niet, maar het biedt een mooie financi?le kans. Ook is er een trainingskamp in de planning.

Overigens is het in Vietnam 5 uur later dan bij ons, dus die liveduels gaan geen miljoenen kijkers trekken gok ik zo.

Het leven gaat daar 24/7 door, dus meer kijkers dan je denkt.
 

Batigoal

Well-known member
Alen Halilovic is binnen op huurbasis. Er komt geen extra spits.

Interessant om Halilovic aan het werk te zien in Nederland. Voormalig supertalent, maar wisselde in Belgi? fantastische wedstrijden af met hele matige.

Van Heerenveen worden alle duels live uitgezonden in Vietnam, of dat nou heel positief is weet ik niet, maar het biedt een mooie financi?le kans. Ook is er een trainingskamp in de planning.

Overigens is het in Vietnam 5 uur later dan bij ons, dus die liveduels gaan geen miljoenen kijkers trekken gok ik zo.

Ze zijn daar gek van voetbal en net als Japanners en Chinezen verwacht ik dat ze iedere Vietnamees in het buitenland intensief volgen. Aangezien die er bijna niet zijn heb je kans dat dat er veel aandacht gaat naar Heerenveen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik zie ook vooral kansen om Nederlandse bedrijven binnen te harken die handel bedrijven met Vietnam. Friesland Campina bijvoorbeeld.
 

Batigoal

Well-known member
Yuki Kobayashi dacht vast transfervrij een mooie club te vinden. Hij komt uiteindelijk uit bij Waasland-Beveren. Kan me indenken dat hij zich bij een grotere club gezien had.
 

Batigoal

Well-known member
Waasland Beveren is toch een mooie club? Al kun je afvragen of hij er op vooruit is gegaan.

Subjectief de kleinste club uit Eerste Klasse, sportief en qua toeschouwers onderin. Zeker aangezien hij eerder deze zomer schermde met de glamoureuze MLS verwacht je dan niet deze stap.

En gek genoeg sluit hij niet aan bij de meest Japanse ploeg uit Belgi?; Sint-Truiden.
 

Unregistere

Well-known member
Johnny Jansen + 2 jaar!

Poll: Contractverlenging Johnny Jansen tot medio 2022
[*]Bin ik hiel bliid mei!
[*]Tefreden, mar mocht langer!
[*]Stean ik neutraal tsjinoer!
[*]Liket my in jier te lang!
[*]ôfgryslik domme beslút!
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Halilovic en Dreyer vertrekken alweer bij Heerenveen las ik. Worden er al mogelijke vervangers genoemd?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nee, maar dat gebeurd zelden bij Heerenveen. Dreyer is verkocht door Brighton, dus daar doe je weinig aan. Halilovic had gewoon altijd moeten spelen, vind ik. Nu moet je weer gaan zoeken, of gewoon eigen jeugd de plek op de bank geven.
 

Batigoal

Well-known member
Nu heeft Norwich zich gemeld bij Ajax voor Sven Botman. Aangezien die slechts verhuurd wordt en ik niet verwacht dat hij toekomst heeft in Amsterdam kan Heerenveen weleens de pineut daarmee zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Nu heeft Norwich zich gemeld bij Ajax voor Sven Botman. Aangezien die slechts verhuurd wordt en ik niet verwacht dat hij toekomst heeft in Amsterdam kan Heerenveen weleens de pineut daarmee zijn.

Heerenveen heeft wel recht op een deel van de transfersom als hij in de winterstop vertrekt.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Stijn Spierings zou van RKC overkomen, maar zoals al eerder gezegd, Heerenveen gaat nooit in op namen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Nee, maar dat gebeurd zelden bij Heerenveen. Dreyer is verkocht door Brighton, dus daar doe je weinig aan. Halilovic had gewoon altijd moeten spelen, vind ik. Nu moet je weer gaan zoeken, of gewoon eigen jeugd de plek op de bank geven.

Totaal oneens. Halilovic kan goed voetballen, maar denkt alleen aan Halilovic. Als hij meer aan het teambelang gaat denken en harder aan zichzelf werkt, dan komt die basisplek heus.
 

Pascallovic

Well-known member
Totaal oneens. Halilovic kan goed voetballen, maar denkt alleen aan Halilovic. Als hij meer aan het teambelang gaat denken en harder aan zichzelf werkt, dan komt die basisplek heus.
Vrees alleen dat hij dat niet gaat doen, want dat deed hij na de vorige 6 clubs die hij versleet ook niet. Kijken welke club er nu weer intrapt op huurbasis.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Trainer van de beloften Chris de Wagt is gisteren na een lang ziekbed overleden. Hij was in de rolstoel nog bij de gewonnen thuiswedstrijd tegen Vitesse. Dat duel stond toen in het teken van hem.

Wat een triest nieuws zeg. 34 jaar. Pffff.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Crowdfundingsactie van supporters SC Heerenveen om club te steunen in coronacrisis

Vandaag, 11:58 • Sport
B882621749Z.1_20200507211251_000%2BG3U1MSS0C.1-0.jpg

FOTO HENK JAN DIJKS
De supportersverenigingen van SC Heerenveen starten een actie om SC Heerenveen te steunen nu het 100-jarige jubileumfeest niet of nauwelijks gevierd kan worden door het coronavirus. Er is een doneeractie op touw gezet, onder de noemer #MEI INOAR.
De actie is woensdag officieel van start gegaan. Het is de bedoeling dat er voor 20 juli een bedrag van 200.000 euro bij elkaar is gespaard, dan komen de namen van de donateurs achterop het wedstrijdshirt van SC Heerenveen te staan, zo is met de club afgesproken. Het geld is in het bijzonder bedoeld voor de jeugdopleiding van de club.

Iedere supporter die 100 euro of meer bijdraagt, komt met zijn of haar naam op het nieuwe shirt terecht, als het doel behaald wordt. Donateurs die meer dan 19,20 euro bijdragen aan de actie komen een seizoen lang met hun naam op het glas bij de hoofdingang te staan.
De komende weken zullen ook prominente oud-jeugdspelers hun stem laten horen. „Samen met de supportersverenigingen zullen zij oproepen om de club te steunen met datgene wat zij kunnen en willen missen. Wij begrijpen ook goed dat fans om de bekende redenen niet dat kunnen doen wat ze graag zouden willen”, vertelt initiatiefnemer Henk Hunneman.


lc.nl



Prachtige actie!!

Heeft @Bernardo al gedoneerd? En @gevegt? Hup Friezen! Lit jim gean!
 
Bovenaan