sc Heerenveen Nieuws topic

Unregistere

Well-known member
Heerenveen hoopt zo snel mogelijk Chidera Ejuke aan de selectie toe te voegen. Een 21-jarige Nigeriaanse linksbuiten van het Noorse V?lerenga IF. TD Hamstra ziet een heuse artiest in de vleugelflitser.

Verder is Cameron Borthwick-Jackson op proef, een 22-jarige Engelse linksback die ooit onder Louis van Gaal debuteerde bij Manchester United. Afgelopen seizoen verhuurde die club hem echter voortdurend.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Twee jaar geleden stond Borthwick Jackson in de belangstellingen van Heerenveen en Ajax, maar koos toen voor verhuur aan Leeds Utd.
 

zwammy

Well-known member
Pak er even het voorblad uit en baseer daar alles op.

Ben het wel met je eens dat dit stuk inwisselbaar is.

Alhoewel; met Vitesse niet, want daar zal nog een flink stuk staan over huurlingen uit Rusland en van Chelsea.

Zijn jullie al klaar met de Scandinavische connectie dan?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Volgens VI zit Heerenveen ook achter Thomas Buitink aan.

Kan me niet voorstellen dat ze die laten gaan. Al weet je het in Arnhem nooit.
 

Pascallovic

Well-known member
Volgens VI zit Heerenveen ook achter Thomas Buitink aan.

Kan me niet voorstellen dat ze die laten gaan. Al weet je het in Arnhem nooit.
Het blijft Arnhem inderdaad. Die kiezen ook gewoon voor Beerens (die inmiddels ook mag vertrekken) ten faveure van de eigen jeugd Mitchell van Bergen.
 

SuikerBrood

Well-known member
kRDdHll.jpg

sc Heerenveen heeft aanvaller Chidera Ejuke aangetrokken. De 21-jarige Nigeriaan komt over van het Noorse V?lerenga en tekent in het Abe Lenstra stadion een contract voor vier seizoenen.

Ejuke maakte op 19-jarige leeftijd vanuit zijn geboorteland de overstap van Gombe United naar V?lerenga. In Noorwegen was de voormalig Nigeriaans jeugdinternational bezig aan zijn derde seizoen. In het huidige seizoen – de Noorse competitie loopt van april tot en met november – vond de buitenspeler in veertien duels zesmaal het net.

Na twee?nhalf jaar V?lerenga maakt Ejuke de overstap naar sc Heerenveen. Technisch manager Gerry Hamstra is blij met de transfer. 'We zijn er trots op dat Chidera voor ons heeft gekozen. We volgen hem al langer en kennen zijn kwaliteiten. Met Chidera hebben we een speler in huis gehaald waarvoor de mensen naar het stadion komen. Met zijn snelheid, dribbels en scorend vermogen past hij uitstekend bij sc Heerenveen.'

Derde aanwinst
Wanneer al het papierwerk in orde is gemaakt, sluit Ejuke bij de selectie aan. Met de komst van Ejuke heeft sc Heerenveen zijn derde zomeraanwinst binnen. Eerder trok de club spits Jens Odgaard en middenvelder Hicham Faik aan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen heeft vandaag Ricardo van Rhijn gepresenteerd.


Daarmee hebben we momenteel het volgende materiaal;

Hahn (Bednarek)

Van Rhijn (Floranus)
H?egh (Dresevic)
Botman (Skovgaard)
Woudenberg (Beuker)

Faik (Akujobi)
Kongolo (Bruijn)
Rienstra (Frederiksen)

Van Bergen (Vd Heide)
Odgaard (Hajal)
Ejuke (Mihajlovic)


Waarbij aangetekend moet worden dat Mihajlovic mag vertrekken en er nog een middenvelder, spits en verdediger bij moet komen. Mocht Nemanja vertrekken, dan volgt er ook nog een vleugelspeler.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is ook niet een beetje pover voor Heerenveenbegrippen. Jullie gaan toch niet met Botman als eerste keuze spelen linkscentraal?:confused:
 

Batigoal

Well-known member
Botman mag blij zijn als hij eerste reserve is als centrumverdediger. Ik neem aan dat die andere 3 beter zijn.

Wel erg dun allemaal. Op het middenveld na Rienstra en Faik ook niemand met 20 duels Eredivisie in de benen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Botman mag blij zijn als hij eerste reserve is als centrumverdediger. Ik neem aan dat die andere 3 beter zijn.

Wel erg dun allemaal. Op het middenveld na Rienstra en Faik ook niemand met 20 duels Eredivisie in de benen.

Daarbij is Faik, op zijn traptechniek na, ook niet zo goed. Leuk voor Excelsior, maar voor Heerenveen te beperkt.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
We gaan het zien. Er komt zeker nog wel wat bij en ik denk dat we met onze aanval nog veel leuke momenten gaan zien. Odgaard is echt een heel goede spits en Ejuke kan een sensatie worden.
De eerste berichten over Botman en Faik zijn wel goed overigens, maar ik begrijp van de Ajacieden dat het niks is?

Daarnaast is het niet meer zo dat we een selectie van 25 man hebben. Wat meer eigen jeugd dus. We hebben geen Rus, Chinees of Van Seumeren die er nog wat miljoenen ingooit.

Jongens als Frederiksen, Akujobi, Vd Heide en Hajal kunnen minuten maken dit seizoen.

Normaliter zal Botman geen eerste keus zijn trouwens, maar H?egh is geblesseerd.
 
Bovenaan