sc Heerenveen Nieuws topic

Maasveld

Well-known member
Oh, die EL play-offs hebben er nooit in gezeten, alleen die van de degradatie misschien. Maar dan beter nu, zodat de nieuwe trainer nog wat eigen spelers kan regelen, bijv. Anders zit hij met de zooi van een ander.
En dat had niet gekund als je hem nog een maand had laten zitten?
 

Pascallovic

Well-known member
Niet zo'n heel vreemd besluit als je ze de laatste 2 wedstrijden gezien hebt.Of je hem er dan nu uitgooit of over een maand. Dat maakt financieel niet zo heel veel uit.
 

Atreides

Well-known member
Tegen Emmen was Heerenveen wel heel zwak. Ik kan me voorstellen dat de leiding van Heerenveen er een beetje moedeloos van werd.

Misschien Ron Jans toch maar een keer weer proberen? Achteraf heeft Jans het toch veel beter gedaan dan men destijds dacht.
 

Unregistere

Well-known member
Altijd al een vreemde aanstelling geweest. Laten we Cees een beetje helpen:

Poll: De meest geschikte nieuwe trainer voor SC Heerenveen is....
[*]Giovanni van Bronckhorst
[*]Pepijn Lijnders
[*]Hein Vanhaezebrouck
[*]Mitchell van der Gaag
[*]Adrie Poldervaart
[*]Robert Molenaar
[*]Jack de Gier
[*]Phillip Cocu
[*]John van 't Schip
[*]Gertjan Verbeek
[*]Mario Been
[*]Michael Reiziger
[*]Domenico Tedesco
[*]Kasper Hjulmand
[*]Foppe de Haan
[*]Tieme Klompe
[*]Klaas Wels
[*]Frank de Boer
[*]Ole Tobiasen
[*]Jon Dahl Tomasson
[*]Iemand anders, nl.
[sup]Tussenstand:[/sup]
results.cgi

[sup]Ook een poll maken? Klik hier[/sup]
 

erka

Well-known member
Als ik de reacties zo een beetje lees, dan is dit een kopie van het vertrek van Faber bij Groningen. Zelfde redenen: steeds maar veranderen, geen vastigheid, talenten ontwikkelen zich niet, publiek en sponsors lopen weg.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Als ik de reacties zo een beetje lees, dan is dit een kopie van het vertrek van Faber bij Groningen. Zelfde redenen: steeds maar veranderen, geen vastigheid, talenten ontwikkelen zich niet, publiek en sponsors lopen weg.

Een beetje van dat inderdaad. Absoluut geen motivator. Prima kerel verder, maar dit was 'm gewoon niet.

En we hebben nog van alles om voor te spelen, te beginnen met Grunn thuis. Win je die, dan sta je daar twee punten achter. Daarnaast is iedere positie van belang voor het geldklassement.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vond het vanaf het begin al een vreemde aanstelling. Het is ook nooit gebleken waarom hij nou zo'n goede keuze zou zijn.

Het zou wel leuk zijn als Heerenveen de gok aandurft met Hjulmand.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vond het vanaf het begin al een vreemde aanstelling. Het is ook nooit gebleken waarom hij nou zo'n goede keuze zou zijn.

Het zou wel leuk zijn als Heerenveen de gok aandurft met Hjulmand.

Dat is mijn topkandidaat ook.
 

RickPSV

Active member
Stijn Schaars stopt na dit seizoen met voetballen door zijn blessureleed/fysieke problemen de afgelopen jaren.
 

SuikerBrood

Well-known member
Snap ik wel. Het werd ook wel minder naar mijn mening. En met al die blessures van de laatste tijd is er ook geen eer meer aan te behalen.
Jammer, maar begrijpelijk.
 
Bovenaan