sc Heerenveen Nieuws topic

Batigoal

Well-known member
Voor welke spelers zou dat dan interessant zijn, denk je?

SC Heerenveen scout straks wel weer wat jongens uit Scandinavi? en de KKD joh, komt wel goed. Schijnen al interesse te hebben in Duarte en Dervisoglu van Sparta.

Jong, jonger, jongst. Gaat Heerenveen straks met 11 18/19-jarigen spelen?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe kom je erbij dat Johnsen vertrekt? Zit een optie in zijn huurcontract.

Verder lijken mij Matusiwa en Dervisoglu en Duarte prima versterkingen.

Ik was gister bij Anderlecht en sprak daar ??n van de directieleden. Ze willen Vlap heel graag hebben. Die zal echter wel vele miljoenen moeten opleveren, gezien zijn langdurige contract.

Wat mij betreft halen ze ook een nieuwe doelman of krijgt Bednarek een kans.

Voor volgend seizoen heb je:

Hahn
Bednarek
Doornbusch

Skovgaard
Dresevic
Pierie (vertrekt denk ik)
Floranus
Hornkamp
Woudenberg
H?egh

Bruijn
Rienstra
Vlap(onzeker)
Kongolo
Frederiksen
Hajal

Mihajlovic
Van Bergen
Johnsen(mits optie gelicht wordt)
Van der Heide
Maloku
 

Totti

New member
Hoe kom je erbij dat Johnsen vertrekt? Zit een optie in zijn huurcontract.

Verder lijken mij Matusiwa en Dervisoglu en Duarte prima versterkingen.

Ik was gister bij Anderlecht en sprak daar ??n van de directieleden. Ze willen Vlap heel graag hebben. Die zal echter wel vele miljoenen moeten opleveren, gezien zijn langdurige contract.

Wat mij betreft halen ze ook een nieuwe doelman of krijgt Bednarek een kans.

Voor volgend seizoen heb je:

Hahn
Bednarek
Doornbusch

Skovgaard
Dresevic
Pierie (vertrekt denk ik)
Floranus
Hornkamp
Woudenberg
H?egh

Bruijn
Rienstra
Vlap(onzeker)
Kongolo
Frederiksen
Hajal

Mihajlovic
Van Bergen
Johnsen(mits optie gelicht wordt)
Van der Heide
Maloku

Dat is gewoon heel matig allemaal
 

Atreides

Well-known member
Hoe kom je erbij dat Johnsen vertrekt? Zit een optie in zijn huurcontract.

Moeten ze die optie wel lichten. Tot op heden heeft Heerenveen die keus niet gemaakt.

Dat is gewoon heel matig allemaal
Eens.

Verder ga ik er wel vanuit dat Vlap en Pierie vertrekt (gezien geldnood van Heerenveen moeten ze bijna wel). Heerenveen heeft nu dus wat minder te besteden en dan ben je gewoon 38 goals en 32 assists kwijt. Plus de verkoop van Zeneli wat nog eens 3 goals en 8 assists zijn geweest.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lammers heeft overigens aangegeven dat hij wel wil blijven. Tenzij hij PSV een goede kans maakt op speeltijd, zou er ook sprake zijn van een bepaalde clausule in het contract van Lammers en Heerenveen. Overigens sta ik nog niet te springen. Aardige voetballer, maar je wint er de ooorlog niet mee.
Maloku schijnt het trouwens in het 2e heel goed te doen.
 
Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Lammers heeft overigens aangegeven dat hij wel wil blijven. Tenzij hij PSV geen goede kans maakt op speeltijd, zou er ook sprake zijn van een bepaalde clausule in het contract van Lammers en Heerenveen. .

Dat lees je niet vaak. Meestal willen ze verhuurd worden als ze geen goede kans maken op speeltijd. ;)

Ik zou overigens mijn handjes heel hard dichtknijpen met een jaartje extra Lammers als Heerenveen zijnde.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat lees je niet vaak. Meestal willen ze verhuurd worden als geen goede kans maakt op speeltijd. ;)

Ik zou overigens mijn handjes heel hard dichtknijpen met een jaartje extra Lammers als Heerenveen zijnde.

Haha. Foutje. Moest een zijn.

Lammers; tja. Aardige speler, maar veel te soft en veel te veel een mooiweervoetballer. Ook in het fungeren als aanspeelpunt moet hij nog groeien. En bij die doelpunten van hem zitten ook nog aardig wat strafschoppen.
 

Pascallovic

Well-known member
Ben het voor wat betreft Lammers eens met de analyse van PES5. Natuurlijk heeft die jongen leuke dingen laten zien, maar hij is ook vaak afwezig. Ik denk dat ie in bijna de helft van de wedstrijden geen poot aan de grond heeft gekregen. Soms verbloemd ie dat door een strafschop te maken, maar bijvoorbeeld afgelopen zondag tegen FC Emmen hoop je dan dat hij iets laat zien als aanspeelpunt om het stroperige spel verder te brengen. Niks van dat alles. Aan de andere kant als ie wil blijven, denk ik niet dat Heerenveen zoveel betere alternatieven heeft.
 

Atreides

Well-known member
Ben het voor wat betreft Lammers eens met de analyse van PES5. Natuurlijk heeft die jongen leuke dingen laten zien, maar hij is ook vaak afwezig. Ik denk dat ie in bijna de helft van de wedstrijden geen poot aan de grond heeft gekregen. Soms verbloemd ie dat door een strafschop te maken, maar bijvoorbeeld afgelopen zondag tegen FC Emmen hoop je dan dat hij iets laat zien als aanspeelpunt om het stroperige spel verder te brengen. Niks van dat alles. Aan de andere kant als ie wil blijven, denk ik niet dat Heerenveen zoveel betere alternatieven heeft.

https://www.transfermarkt.co.uk/sam-lammers/elfmetertore/spieler/386914

4 goals uit een strafschop dus. Maakt de prestatie inderdaad minder indrukwekkend. Zal het zonder Vlapinho ook minder makkelijk krijgen.

Neemt niet weg dat ik niet zo heel veel haalbare alternatieven zie voor Heerenveen. Laat staan spelers die het beter gaan doen.
 

SuikerBrood

Well-known member
Willem II en Heracles hebben leuke spitsen. Zouden die niet haalbaar zijn voor Heerenveen? Zeker als Vlap en Pierie voor een goed bedrag worden verkocht.
 

Atreides

Well-known member
Willem II en Heracles hebben leuke spitsen. Zouden die niet haalbaar zijn voor Heerenveen? Zeker als Vlap en Pierie voor een goed bedrag worden verkocht.

Als Je Ajax zo ver krijgt om een miljoen of vier tot 6 mede te investeren in 'die leuke spits van Willem II', misschien wel ja.

Dalmau moet overigens wel haalbaar zijn. Lijkt me ook een prima optie. Maar ik weet niet hoe groot de geldnood is bij Heerenveen.
 

Pascallovic

Well-known member
Dortmund heeft 9 miljoen voor die spits die ze aan Willem II verhuren betaald. Die ga je niet voor onder de 10 miljoen krijgen.
 

SanMark.

Well-known member
Dortmund heeft 9 miljoen voor die spits die ze aan Willem II verhuren betaald. Die ga je niet voor onder de 10 miljoen krijgen.

Nee dat zal zeker richting de 15 miljoen gaan want anders zegt Dortmund gewoon we verhuren hem nog gewoon een jaartje aan een club die wat hoger speelt dan Willem II.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Daarom juist. Maar goed, weer meer uitgaven, contract afkopen. Die paardenman is goed bezig.

Oh, die EL play-offs hebben er nooit in gezeten, alleen die van de degradatie misschien. Maar dan beter nu, zodat de nieuwe trainer nog wat eigen spelers kan regelen, bijv. Anders zit hij met de zooi van een ander.
 
Bovenaan