SC Cambuur - Feyenoord

zwammy

Well-known member
Goal wel of niet kun je zo natuurlijk nooit weten, dus dat is gelijk. Penalty lachwekkend en Vermeer was ook weer eens lachwekkend. Valt zelfs onze Jelle nog wel mee.

inhethoekje

Active member
Meer dan terechte overwinning, die alleen even in gevaar is gekomen door Vermeer, maar overal was Feyenoord gewoon de bovenliggende partij in een saaie pot die alleen spannend was omdat het lang 0-0 bleef, bij Ajax je weet dat hij toch gaat vallen bij Feyenoord is het altijd maar afwachten.
Kunnen ze in Leeuwarden nog dagen ouwehoeren over die bal over de lijn of niet, volgende week zijn wij wellicht de Sjaak tegen Vitesse dus daar kan ik niks mee.

In de 2e helft werd er goed gespeeld en met wat meer rust en overleg had het ook 0-3 kunnen staan, maar dat zijn dingen die van Bronkhorst nog even met de selectie aan moet werken.

Als iemand een sliding maakt met de intentie om iemand te raken dan vindt men een gele kaart terecht ook al heeft hij hem niet geraakt, maar als iemand duidelijk de intentie heeft om een bal weg te slaan en de scheids schat het verkeerd in door een penalty te geven ondanks dat hij hem niet wegslaat, voor de scheids lastig te zien, dan vind iedereen het onterecht.

Terechte penalty derhalve.

Laatst bewerkt:

inhethoekje

Active member
Reverend Dirk zei dat de keeper het een handsbal vond, en wie zijn wij om Reverend Dirk tegen te spreken.
Mensen in het stadion hebben het nooit kunnen zien, voor de tv was het duidelijk een handsbal en pas na 4 herhalingen zag je dat hij hem niet raakte, maar ik neem aan dat er in Leeuwarden een scherm hangt waar men spelsituaties tot in den treure herhaalt?

SanMark.

Well-known member
nu weet ik ook weer waaron ik inhethoekje nooit serieus neem. Penalty terecht hahahahaa

Penalty is natuurlijk onterecht maar het is oerdom om zo met de hand richting de bal te gaan.

Dan geef je de scheids ook nog de kans om het fout te gaan zien.

Bovenaan