SC Cambuur - Feyenoord

Shayman

New member
Heb je echt geen haviksoog voor nodig.
Degene die zeggen dat het geen doelpunt is, hebben die dan wel een haviksoog?

Ik heb geen haviksoog maar volgens mijn assessment wel een ruim bovengemiddeld ruimtelijk inzicht en wie serieus durft te beweren dat dit geen doelpunt is dan kan ik diegene echt niet meer serieus nemen.
 

Ivanhoe

Active member
Ik heb geen haviksoog maar volgens mijn assessment wel een ruim bovengemiddeld ruimtelijk inzicht en wie serieus durft te beweren dat dit geen doelpunt is dan kan ik diegene echt niet meer serieus nemen.

Met alle respect voor jouw ruimtelijk inzicht Shayman, maar daarmee kun je echt niet zien of die bal over de lijn is. De linkerknie van Van Beek zou bijvoorbeeld heel goed nog een stuk voor de doellijn gepositioneerd kunnen zijn. De mensen die beweren zeker te weten dat het wel of geen doelpunt was kun je beiden niet serieus nemen, simpelweg omdat het niet is te zien, ook niet met een perfect ruimtelijk inzicht. Dit is zelfs niet te berekenen door een wiskundige, om dat te doen heb minimaal 3 verschillende referentiepunten (cameraposities) nodig.
 

Janssen

Well-known member
Bij twijfel in het voordeel fluiten van de aanvallende partij toch?

Dat juichen van Van Beek trouwens haha. Kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen.
 

Fabian

Active member
Bij twijfel in het voordeel fluiten van de aanvallende partij toch?

Dat juichen van Van Beek trouwens haha. Kinderhand is snel gevuld zullen we maar zeggen.

Is een beslissende en belangrijke actie bij een 0-1 voorsprong of die bal nou wel of niet zat. Het draait om die drie punten.

Maar goed, je moet ergens over zeuren.
 
Bovenaan