SC Cambuur - Feyenoord

JFK

Well-known member
Vanuit die hoek kan je niet oordelen. Hoe de grensrechter stond weet ik niet, maar vanaf de cornervlag zou je het kunnen zien. Maar dan nog moet je een haviksoog hebben.
Heb je echt geen haviksoog voor nodig.
Degene die zeggen dat het geen doelpunt is, hebben die dan wel een haviksoog?
 

De Wolf

Well-known member
Heb je echt geen haviksoog voor nodig.
Degene die zeggen dat het geen doelpunt is, hebben die dan wel een haviksoog?

Degene die het zeker weten of het wel of geen doelpunt is hebben iig geen visueel inzicht wanneer je het vanuit die ene hoek bekijkt. Dat is gewoon niet te beoordelen.
 

Maasveld

Well-known member
Cambuur had natuurlijk al lang een pingel tegen moeten hebben. Ze hadden de scheids duidelijk op hun hand.
 

JFK

Well-known member
Degene die het zeker weten of het wel of geen doelpunt is hebben iig geen visueel inzicht wanneer je het vanuit die ene hoek bekijkt. Dat is gewoon niet te beoordelen.

Ook als er geen camera op de doellijn is, kan je het van die ene hoek waarnemen.
Ik zei het gisteren al en Co Adriaanse was het met mij eens, kijk naar de linkerknie. Die begeeft zich boven de doellijn. De bal wordt met de rechtervoet weggetikt. Oftewel, de bal moet op zijn minst zo' n 30 cm achter de lijn zijn geweest.
 

De Wolf

Well-known member
Volgens de keeper was het gewoon hands. Dan is het begrijpelijk dat de scheidsrechter dat ook zo heeft beoordeeld.
 

JFK

Well-known member
Volgens de keeper was het gewoon hands. Dan is het begrijpelijk dat de scheidsrechter dat ook zo heeft beoordeeld.

Ja maar het oordeel van de keeper is helemaal niet interessant, niet relevant en niet doorslaggevend.
Feit is, is dat de keeper zich vergist heeft.
 

Miramar

Well-known member
De eerste handsbal was aangeschoten maar helaas is het seizoen net onderweg en krijgt men pas rond de Herfst daar een pingel voor.
 

gevegt

Well-known member
Volgens de keeper was het gewoon hands. Dan is het begrijpelijk dat de scheidsrechter dat ook zo heeft beoordeeld.

Als je Beerenburger zuipt, sluit dan eerst je account af.
Er komt nog meer onzin uit je vingers dan normaal.
En nu, hup naar bed!
 

De Wolf

Well-known member
Ook als er geen camera op de doellijn is, kan je het van die ene hoek waarnemen.
Ik zei het gisteren al en Co Adriaanse was het met mij eens, kijk naar de linkerknie. Die begeeft zich boven de doellijn. De bal wordt met de rechtervoet weggetikt. Oftewel, de bal moet op zijn minst zo' n 30 cm achter de lijn zijn geweest.

media_xll_3230768.jpg


Je kijkt hier er schuin op. Een veelgemaakte fout is dat mensen denken dat die rechtervoet boven zijn linkerknie is. Dan lijkt het ook op een treffer. Hij staat ook niet in een rechte lijn met de doellijn dus zijn voet zal wel meer naar achteren zijn. Of dit voldoende is kan ik vanuit deze situatie gewoon niet beoordelen.
 

De Wolf

Well-known member
Ja maar het oordeel van de keeper is helemaal niet interessant, niet relevant en niet doorslaggevend.
Feit is, is dat de keeper zich vergist heeft.

De keeper heeft het zo beoordeeld. Daaruit geef ik aan dat de scheidsrechter het ook zo beoordeeld heeft. Dat hij er uiteindelijk naast zit is wat anders en uiteraard ook zuur voor Cambuur.
 
Bovenaan