Deathprod
Well-known member
Wellicht tijd voor een eigen topic
Nee.Wellicht tijd voor een eigen topic.
Dan verdien je weet ik veel hoeveel miljoen per jaar en krijg je een half miljoen per post op social media, maar krijg je maar 80.000 per overwinning. Ik zou niet echt mijn best gaan doen voor die 80.000 hoor.Neymar wordt vlogger:
Dan verdien je weet ik veel hoeveel miljoen per jaar en krijg je een half miljoen per post op social media, maar krijg je maar 80.000 per overwinning. Ik zou niet echt mijn best gaan doen voor die 80.000 hoor.
Zes vlogjes versus één overwinning.
Andersom
Gaat nog leuk worden in september. Begreep van Klopp dat die markt nog drie weken open is in september. Ik weet niet hoeveel posities ze nog moeten invullen, maar dat kan nog wat worden. Vinden ze een andere speler, dan kunnen ze er ook zo weer eentje wegsturen. Maar goed, dat heb je in de MLS ook wel.
Als ze na het sluiten van de markt bij topclubs gaan shoppen, zullen ze wel gaan klagen dan komt er wellicht eindelijk een transferperiode die voor alle clubs ter wereld het zelfde is. Gewoon in Januari en Juli een maand alles open zetten, en dan stoppen met voetbal.
Nee, zeker niet. Ze zullen dan nieuwe/andere regels willen zodat de Saoudies geen spelers meer van ze kunnen ‘afpakken’.Ja stiekem hoop ik dat ook. Dat de Saudi nog ff flink gaan shoppen bij de Manchester Cities en Real Madrids van deze wereld. Zodat zij ook zien wat het effect is wat ze zelf ook doen richting andere competities. Maar ja, dat inzicht zal wel niet helpen.
Daar zat dus echt geen kip op de tribune.