Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

gevegt

Well-known member
13e plek! Past heel goed bij mijn team met ongelukkige spelers!

Heren bedankt voor de organisatie en U.G. gefeliciteerd!
 

Batigoal

Well-known member
U.G. van harte gefeliciteerd! Abu en Zwolle ol? bedankt voor de organisatie!

Samba(l) Brazil kwam helaas net te kort voor de titel. Dus op naar de volgende kans over 4 jaar!
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Alle eindstanden van de wedstrijden :

Finale
Zweden (Reinoud)-Portugal (U.G.) 3-8
Om plek 3-4
Kroati? (zwammy)-Engeland (Bernardo) 5-8
Om plek 5-6
Marokko (Susa) -Servi? (Janssen) 7-6
Om plek 7-8
Spanje (fortuna1987) - Belgi? (Kielse Rat) 8-7
Om plek 9-10
Polen (FC Zwolle Ole) - Denemarken (Marinos) 3-6
Om plek 11-12
Saoedi Arabi? (De Groene Scout) - Colombia (Mario) 3-3
Om plek 13-14
Costa Rica (gevegt) - Uruguay (SanMark) 8-0
Om plek 15-16
Mexico (Magikan) - Frankrijk (JMD) 8-10
Om plek 17-18
Australi? (Kralinger) - Iran (PES5) 3-7
Om plek 19-20
Panama (Banshee)- Rusland (Pacallovic) 11-11
Om plek 21-22
Nigeria (Abubakari) - Tunesi? (Maasveld) 2-6
Om plek 23-24
Brazili? (Batigoal)- Zuid-Korea (Friesland) 4-10
Om plek 25-26
Senegal (Unregistere) - Zwitserland (Andre) 4-5
Om plek 27-28
Peru (Wigboldus)- Fryslan (Suikerbrood) 7-8
Om plek 29-30
IJsland (Satyr) - Japan (Hankie) 9-8
Japan (Hankie) - IJsland (Satyr) 6-2
 

U.G.

Well-known member
Bedankt deelnemers, over vier jaar dan weer zelfde plek zelfde tijd :D

Gefeliciteerd Susa !
 

Susa

New member
Proficiat UG:duim:

Het is dat Marokko ??n helft niet bij de les was!!

Zelf krijg ik morgen een mooie party aangeboden in Marrakech met alles erop en eraan!! Koning Mohamed zal ook langskomen om Susa persoonlijk te bedanken. Het land is blij met zo'n toptrainer die met mooi aanvallend voetbal Marokko positief in het nieuws bracht!! I

Zwolle en Abu bedankt voor de uitstekende organisatie!!!
 

Maasveld

Well-known member
Iets te laat in vorm, maar een mooie 21ste plaats is het uiteindelijk geworden. Dit werd natuurlijk goed gevierd door onze bloedfanatieke aanhang:

https://youtu.be/b3Q-CFcO7mA

U.G. gefeliciteerd met de titel! Hopelijk levert je dit een mooie aanbieding op van een club!

Abu en Zwolle ole wederom bedankt :duim:
 

U.G.

Well-known member
Iets te laat in vorm, maar een mooie 21ste plaats is het uiteindelijk geworden. Dit werd natuurlijk goed gevierd door onze bloedfanatieke aanhang:

https://youtu.be/b3Q-CFcO7mA

U.G. gefeliciteerd met de titel! Hopelijk levert je dit een mooie aanbieding op van een club!

Abu en Zwolle ole wederom bedankt :duim:

Ben je gek, ik blijf lekker bondscoach. Ik verdien heerlijk, ik heb nu genoeg credits, ik kan een paar keer op m'n muil gaan..geen probleem. Wat internationale wedstrijden bezoeken het hele jaar door, af en toe een wedstrijdje inplannen bij Mario. Nee, ik hou dit nog wel lang vol :duim:


Thx Susa.
 

Abubakari

Well-known member
Over mooie clubs gesproken, Andre keert terug in de Sat? Competitie (bij SVZ natuurlijk), nu hebben we dus een oneven aantal deelnemers. Alvast per pb wat gepolst, maar Batigoal is zo geschrokken van het hoge niveau en zijn lage klassering dat ie zich de eerstvolgende vier jaar liever schuil houdt. Mocht er nog iemand interesse hebben of iemand weten die zin heeft om mee te (blijven) doen dan hoor ik het wel.
 

Unregistere

Well-known member
Pffff. Batigoal moet RVVH toch gewoon weer omhoog helpen. Als er iemand is die dat kan....

Jammer hoor, was een mooie toevoeging geweest!
 

Kielse Rat

Well-known member
Van harte U.G., en ook de organisatie bedankt om er een geweldig toernooi van te maken! Na een sterke poulefase en een geweldige prestatie tegen Colombia in de tweede ronde, is de 8e plaats uiteindelijk wel wat teleurstellend. Nu het nieuwe seizoen en de race naar eerste klasse gaan beginnen voorbereiden met Beerschot-Wilrijk.
 
Bovenaan