Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Abubakari

Well-known member
30e! Lekker hoor!

We gaan nog even verder hoor, ik geloof dat ook dit WK nog een finale heeft. En ook nog een troostfinale. Dus wie weet wat er nog in het vat zit voor IJsland.

Nigeria staat nu al zes wedstrijden droog, ik zal blij zijn als dit WK voorbij is, godsamme wat een martelgang.
 

Unregistere

Well-known member
Ai, mijn gokje op de Belgen levert me een achterstand op tegen de felle Zwitsers. Zag al wat vogelgebaren voorbij komen na de derde goal.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
We gaan nog even verder hoor, ik geloof dat ook dit WK nog een finale heeft. En ook nog een troostfinale. Dus wie weet wat er nog in het vat zit voor IJsland.

Nigeria staat nu al zes wedstrijden droog, ik zal blij zijn als dit WK voorbij is, godsamme wat een martelgang.

Oh! Nou, dan gaan we voor plek 29. Scheelt weer 65 euro aan prijzengeld :duim:
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik mis nog een stelletje voorspellingen :

SanMark
Suikerbrood


Denk er aan voor 16:00 uur vanmiddag.
 
Laatst bewerkt:

FC Zwolle Ole

Well-known member
Ik heb voor de laatste minuten mijn drie wissels ingezet.
Of het wordt een duidelijke nederlaag of we gaan nog winnen.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De tussenstanden kort voor tijd :

Gefeliciteerd Portugal (U.G.) met de SATE WK Wereld Beker.:heinz:

Finale
Zweden (Reinoud)-Portugal (U.G.) 2-7
Om plek 3-4
Kroati? (zwammy)-Engeland (Bernardo) 5-7
Om plek 5-6
Marokko (Susa) -Servi? (Janssen) 6-5
Om plek 7-8
Spanje (fortuna1987) - Belgi? (Kielse Rat) 7-6
Om plek 9-10
Polen (FC Zwolle Ole) - Denemarken (Marinos) 2-6
Om plek 11-12
Saoedi Arabi? (De Groene Scout) - Colombia (Mario) 2-2
Om plek 13-14
Costa Rica (gevegt) - Uruguay (SanMark) 8-0
Om plek 15-16
Mexico (Magikan) - Frankrijk (JMD) 7-9
Om plek 17-18
Australi? (Kralinger) - Iran (PES5) 2-6
Om plek 19-20
Panama (Banshee)- Rusland (Pacallovic) 10-10
Om plek 21-22
Nigeria (Abubakari) - Tunesi? (Maasveld) 1-5
Om plek 23-24
Brazili? (Batigoal)- Zuid-Korea (Friesland) 3-9
Om plek 25-26
Senegal (Unregistere) - Zwitserland (Andre) 3-4
Om plek 27-28
Peru (Wigboldus)- Fryslan (Suikerbrood) 6-8
Om plek 29-30
IJsland (Satyr) - Japan (Hankie) 9-8
Japan (Hankie) - IJsland (Satyr) 5-1
 

Reinoud

Well-known member
U.G. van harte gefeliciteerd met de wereldtitel. Tweede hattrick heeft mij de das om gedaan! Zelf kijk ik zeer tevreden terug op het WK. Van te voren waren de verwachtingen in Zweden niet hoog. Het behalen van de finale is al een hele prestatie voor Sat?verige!
 

Abubakari

Well-known member
Parabens U.G.

Waarom kiezen als je ze beide in de prijzenkast mag zetten. Die eerste hoefde verder toch niemand, voor die andere waren echter wel veel gegadigden.

5b3f5c5e0c143-cr7.png
5b3f622c28add-s42g5j.png
 

U.G.

Well-known member
Ik wil ten eerste de man daarboven bedanken, maar ook de man daar beneden...zonder die twee was er niks mogelijk. Ik heb het over m'n buren. Ik wil de organisatie bedanken voor het soepele verloop van dit WK. Thx Abu en een ol? voor Zwolle Ol?. Mijn waardige tegenstander in de finale, Reinoud, wil ik ook bedanken. Ik wil Heerenveen bedanken, of degene die hem of haar ervan heeft weerhouden op te komen dagen. Ik wil Susa bedanken voor het hoogwaardig houden van dit spel, Ronaldo heeft Messi ik heb Susa. En we zijn nog niet klaar voor de topscorers-trofee. Ik bedank mezelf voor de goede omgang met mijn buitensporige hoeveelheid talent. Een andere zou doordraaien.

* WRAP IT UP *

Ok. Dit is ook voor al mijn haters die zeiden dat ik als crimineel zou eindigen, of dat vrouwen en snoep mijn ondergang ging worden. Kijk me nu eens !
 
Bovenaan