Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Abubakari

Well-known member
gevegt zei:
Ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen, maar als Abu niet voor het grote geld was gegaan was hij gewoon met de beker naar huis gegaan.

Het is al laat, waar heb je het over cq wat bedoel je?

Abubakari

Well-known member
Dat je Brazili? hebt laten lopen. Je had Janssen totaal weggespeeld, maar koos voor een ander land.
Dat kan alleen maar een geld kwestie zijn.

De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik met mijn scores op 0 uit 3 uit was gekomen als ik bij Brazili? was gebleven.
Het was gewoon bar en boos (en dat is het nog steeds, 3-1 van Fryslan winnen is ook niet iets om juichend de straat mee op te gaan).

JMD

Well-known member
Merde, waarom moet die klote Perisic in blessuretijd nog de 1-2 voor Kroati? binnenschieten???

Gefeliciteerd zwammy!

gevegt

Well-known member
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik met mijn scores op 0 uit 3 uit was gekomen als ik bij Brazili? was gebleven.
Het was gewoon bar en boos (en dat is het nog steeds, 3-1 van Fryslan winnen is ook niet iets om juichend de straat mee op te gaan).

Dat kan ik mij voorstellen. Sterker nog, ik had vrijwillig nooit meer een kroket gegeten laat staan met sat? ( wat eigenlijk pindasaus is ).

Friesland

Well-known member
Zuid-Kroket 2
Satits?rland 1

Ze waren weer duur, die sat?kroketten. Tegenstander Satits?rland blijkt het toch liever bij zijn sat?r?sti te houden.

zwammy

Well-known member
Merde, waarom moet die klote Perisic in blessuretijd nog de 1-2 voor Kroati? binnenschieten???

Gefeliciteerd zwammy!

Dank, spannende pot en ik zie dat mijn tussentijdse verhuizing naar Kroati? ons geen windeieren legt.

Ik zag het, mooi voor zwammic dat uitgerekend een Kroaat hem vlak voor tijd naar de winst schiet.

Ik had nog gedacht mijn voorspelling aan te passen op de vooraf afgesproken gelijkspelletjes maar besloten dit niet te doen. Deze 1-2 maakt wel de Kroket af zeg. Ik juichte nog harder dan de Kroaten waar ik mee keek :D

Kielse Rat

Well-known member
+1

Hopelijk hebben de Belgen hun kruit al verschoten in de 1/8e finales. Sat?verige is zonder heel veel energie door richting de kwart gegaan. Gezien de loting wel gunstig dat we eerste in de poule zijn geworden.

We hebben de boel achterin goed dichtgehouden en in een sterk slot vlot afstand kunnen nemen. Deze lijn moeten we kunnen doortrekken naar de kwartifnale.

Batigoal

Well-known member
160816200926-marta-sweden-olympics-exlarge-169.jpg

Voor de 3e keer dit toernooi een winst in de slotfase weggegeven. De Kroketgoden zijn Samba(l) Brazil niet gunstig gezind. :cab:

Janssen

Well-known member
Ik wilde een samenvatting plaatsen van Servie - Mexico maar die kwam niet door de filter. Daarom een schematische weergave.

2ljrm9s.png

Bovenaan