Kielse Rat
Well-known member
Zo, dat ging vlot.
gevegt zei:Ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen, maar als Abu niet voor het grote geld was gegaan was hij gewoon met de beker naar huis gegaan.
Het is al laat, waar heb je het over cq wat bedoel je?
Dat je Brazili? hebt laten lopen. Je had Janssen totaal weggespeeld, maar koos voor een ander land.
Dat kan alleen maar een geld kwestie zijn.
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik met mijn scores op 0 uit 3 uit was gekomen als ik bij Brazili? was gebleven.
Het was gewoon bar en boos (en dat is het nog steeds, 3-1 van Fryslan winnen is ook niet iets om juichend de straat mee op te gaan).
Merde, waarom moet die klote Perisic in blessuretijd nog de 1-2 voor Kroati? binnenschieten???
Gefeliciteerd zwammy!
Ik zag het, mooi voor zwammic dat uitgerekend een Kroaat hem vlak voor tijd naar de winst schiet.
+1
Hopelijk hebben de Belgen hun kruit al verschoten in de 1/8e finales. Sat?verige is zonder heel veel energie door richting de kwart gegaan. Gezien de loting wel gunstig dat we eerste in de poule zijn geworden.
Dat kan ik mij voorstellen. Sterker nog, ik had vrijwillig nooit meer een kroket gegeten laat staan met sat? ( wat eigenlijk pindasaus is ).
Je hebt zoveel gezopen dat je per ongeluk (?) Magikan in zijn reet geneukt hebt?