Sat? WK 2018 Lekker & Gezond - Discussietopic

Mario

Well-known member
Gelijk opgaande strijd met Polen, de wedstrijd was van begin tot eind in evenwicht. Met 4 punten staan we er goed voor, maar is er ook nog steeds niets beslist in deze groep.

Abubakari

Well-known member
Doelpuntje te veel (Engeland in de 91' minuut) of te weinig (maak gewoon even die 2-0 Spanje). 1 uit 2, koffers maar vast pakken terwijl we hopen op een wonder.

FC Zwolle Ole

Well-known member
Programma beslissende 3e ronde
Voor sommige landen is het erop of eronder :

A
Saoedi Arabi? (Groene Scout) - Egypte (Jamel)
Uruguay (SanMark.) - Rusland (Pascallovic)
B
Spanje (fortuna1987)-Marokko (Susa)
Iran (PES5) - Portugal (U.G.)
C
Frankrijk (JMD)-Denemarken (Marinos)
Peru (Wigboldus)-Australi? (Kralinger)
D
Argentini? (SC Heerenveen)-Nigeria (Abubakari)
IJsland (Satyr)-Kroati? (zwammy)
E
Servi? (Janssen)-Brazili? (Batigoal)
Zwitserland (Andre)-Costa Rica (gevegt)
F
Duitsland (Simon)-Zuid Korea (Friesland)
Zweden (Reinoud)-Mexico (Magikan)
G
Belgi? (Kielse Rat)-Engeland (Bernardo)
Tunesi? (Maasveld)-Panama (Banshee)
H
Polen (FC Zwolle Ol?)-Japan (Hankie)
Colombia (Mario)-Senegal (Unregistere)

Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Onze spion is even wezen kijken bij de training van Senegal, het lijkt erop dat men voor een bijzonder tactiek kiest ...

Senegal-0097.jpg

Abubakari

Well-known member
Zie het, gelijkspel bij die andere pot is ook wel gunstig want dan heb ik aan een punt genoeg

Dan kom jij op 4 punten. Win ik van Argentina kom ik ook op 4 punten. En omdat ik nu opeens wel als een gek scoor dankzij mijn nieuwe tactiek heb ik een beter doelsaldo (scheelt maar twee goals op dit moment) en blijk je niet genoeg gehad te hebben aan een punt. Dus speel maar mooi op een gelijkspel, anders gaat Satyr me op doelsaldo wellicht nog voorbij. :duim: Hup Gelijkspel bij IJS-KRO, HUP NIGERIA! Hup volgende ronde!

Abubakari

Well-known member
Eens even kijken wie er na twee wedstrijden al door is en wie er na twee wedstrijden al zeker van is dat de groepsfase het eindstation is.

Groep A
Daar is Pascallovic al uitgeschakeld, nog niemand zeker van de Achtste Finales. De andere 3 staan op 4,3 en 3 punten, spannend dus.

Groep B
Daar is PES5 al zo goed als uigeschakeld, hij moet 3 punten en 7 doelpunten goedmaken op UG. fortuna1987 moet hopen dat UG niet van PES5 wint en zelf van Susa winnen (of gelijkspelen als UG verliest). Susa is door zijn hoge aantal goals al vrijwel zeker van de Achtste Finales.

Groep C
Daar kan iedereen nog door al is het voor Wigboldus wel een lastige klus.

Groep D
Daar is SC Heerenveen al zeker en heeft zwammy het in eigen hand, maar bij gelijkspel kan Abu hem nog voorbij en als ie verliest gaat het (mits Abu ook wint) om doelsaldo van Satyr & Abu.

Groep E
Daar is Batigoal al uitgeschakeld en is Janssen al zeker van de Achtste Finales. Andre heeft tegen gevegt aan een gelijkspel genoeg.

Groep F
Alles beslist. Magikan en Reinoud met 6 uit 2 door en Simon & Friesland met 0 uit 2 uitgeschakeld.

Groep G
Maasveld moet 3 punten en 7 goals goedmaken op Bernardo, dus dat wordt lastig. Voor de andere 3 is nog van alles mogelijk.

Groep H
Daar is Unregistere al uitgeschakeld. De andere 3 staan op 4,3 en 3 punten, spannend dus.

Susa (23 goals) is topscorer, Friesland (7 treffers) is de zwakste voorspeller.
Groep A is de zwakste poule, daar sta je met maar 13 goals eerste omdat er zo weinig gescoord wordt.

Opvallend, de nummers 1 t/m 3 uit het afgelopen seizoen doen het niet best. Maasveld heeft een wonder nodig, Pascallo is al uitgeschakeld en Abu heeft ook pas 1 punt maar maar kan nog aan uitschakeling ontsnappen.

Laatst bewerkt:

Unregistere

Well-known member
Op de training was iedereen nog vrolijk:

15293295915727.jpg

Maar helaas, de koffers kunnen al bijna worden ingepakt.

Ik neem aan dat het voorspellen dan ook direct eindigt of mag je daarmee wel gewoon doorgaan buiten mededinging??

Abubakari

Well-known member
Je mag door voorspellen. Kun je de Gouden Schoen nog winnen. (Degene die aan het einde het meeste aantal punten heeft gescoord, daar waar Susa nu nog op 1 staat dus).

Abubakari

Well-known member
UG heeft als enige niet voorspeld, Hankie heeft zelfs twee keer voorspeld, zijn laatste voorspelling telt.

Gaat UG zijn goeie uitgangspositie nu verspelen door te laat (of niet) op te komen dagen?

Hankie

Well-known member
UG heeft als enige niet voorspeld, Hankie heeft zelfs twee keer voorspeld, zijn laatste voorspelling telt.

Gaat UG zijn goeie uitgangspositie nu verspelen door te laat (of niet) op te komen dagen?

Ik neem het zekere voor het onzekere, aangezien ik vorige keer te laat was. Maar de laatste voorspelling is de juiste.

Abubakari

Well-known member
Ik ga gewoon een stuk of 30 voorspellingen plaatsen, ik zeg na deze ronde wel welke telt. Kortom, ook ik neem het zekere voor het onzekere.

Mijn voorspelling voor AUS-DEN (1-0) kan na 7 minuten de prullenbak alweer in. :eek:

Batigoal

Well-known member
brazilfans1600x450-1405001228.jpg

Dan speel je z? goed als SambaL Brazil, scoor je zoveel goals, maar wordt je w??r genaaid door de VAR! :devil:

Bovenaan