Sat?kroketten Lekker & Gezond: KROKETTENATIONS CUP 2017 Discussietopic

Abubakari

Well-known member
Potverdorie, ben ik te laat?
Misschien kun je samen met Magikan nog wat liefhebbers optrommelen.

De resultaten van het Nationale team van Andorra vallen de laatste tijd (nou ja, eigenlijk vanaf het prilste begin al) wat tegen, maar gelukkig heeft onze trouwe fanschare de moed nooit op gegeven en blijven ze massaal komen.
Dikke duim voor het Legioen van Andorra.:duim:
5924b5f37e072-andorra.png
 

Abubakari

Well-known member
Belgi?, dat winnen we wel.
Al zal alle aandacht wel (weer) uitgaan naar Eritrea-Noord Korea.


Ik doe graag mee met toernooi 3 met de Faer?er eilanden

Magikan is er al, SC Heerenveen wil ook nog wel mee doen, nog eentje er bij, dan moet er wel een opzetje te maken zijn lijkt mij. Of er moeten nog 5 enthousiastelingen opduiken.

Is het dan een idee om iedereen een 'eigen' land te laten kiezen? Australie is mooi, maar liever Noorwegen natuurlijk :)

592506f292652-sukfok.png


Nou, ze hebben weer een gat in de markt ontdekt hoor, 63 boeken over het kampioenschap van Feyenoord en het eerste boek over Andorra-Belgie ligt ook al in de winkels zag ik.
lg_1174.jpg
 
Laatst bewerkt:

Magikan

Well-known member
Voor toernooi 3 hebben we tot nu toe:

Magikan
SC Heerenveen
Simon

Nog meer liefhebbers... medlt u aan en doe mee aan dit geweldige spel :duim:

Nog 5 plaatsen te vergeven.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Nou, gelijk Eritrea - Noord-Korea, wat een topper! We zijn er klaar voor. Onze dictators Isaias Afwerki en Kim-Jong Un zijn er allebei bij. Dat wordt fantastisch!
 

Abubakari

Well-known member
Nou, gelijk Eritrea - Noord-Korea, wat een topper! We zijn er klaar voor. Onze dictators Isaias Afwerki en Kim-Jong Un zijn er allebei bij. Dat wordt fantastisch!

En de verliezer wordt onthoofd/ge?lectroceerd/vierengedeeld want het is meteen knock out fase!
 

Abubakari

Well-known member
Schotland en Andorra zijn aan het oefenen, Andorra leidt met 7-5.

Ajax - Manchester United 2-1
Wolfsburg - Eintracht Braunschweig 3-1
AZ Alkmaar - FC Utrecht 1-1
NAC - NEC 2-1
MVV - Roda JC 2-1
FC Kopenhagen - Brondby IF (bekerfinale) 3-1
Arsenal - Chelsea (FA Cup Final) 1-2
Celtic - Aberdeen (Bekerfinale) 2-1
Eintracht Frankfurt - Borussia Dortmund (DFB Pokal Finale) 1-2

Leuk Abu! Zijn direct mijn favoriete teams tegen elkaar. Zonde dat de wedstrijd te laat is om deze nog met befaamde tribune te spelen.

Ajax - Manchester United Makje 4-1
Wolfsburg - Eintracht Braunschweig 2-1
AZ Alkmaar - FC Utrecht 2-1
NAC - NEC 1-0
MVV - Roda JC 1-1
FC Kopenhagen - Brondby IF (bekerfinale) 2-0
Arsenal - Chelsea (FA Cup Final) 1-1
Celtic - Aberdeen (Bekerfinale) 3-0
Eintracht Frankfurt - Borussia Dortmund (DFB Pokal Finale) 2-2
 

Abubakari

Well-known member
Een goal in de 90' minuut bij Celtic-Aberdeen zorgt er voor dat Andorra zijn voorsprong tegen Schotland kwijt is, 8-8 nu.
 

Abubakari

Well-known member
Andorra moet nog even flink aan de conditie werken want Schotland trapt er in de slotfase weer 3 binnen, 11-8 voor Schotland. Ik was gewaarschuwd: "Andorra wint maar eens in de 15 jaar, wat moet je daar?" maar ik ga niet voor de makkelijke klusjes. Heracles was ook nog nooit kampioen geweest toen ik daar naar toe ging, IJsland debuteerde op een Sat?-K toernooi, gelijk naar de finale geloodst, dus ook met Andorra komt het wel goed.
 

Reinoud

Well-known member
We hebben daar bij de Schotten ook hard aan gewerkt. Ook in het sat? universum wordt de fysiek steeds belangrijker.
 
Bovenaan