Sat?kroketten Lekker & Gezond: KROKETTENATIONS CUP 2017 Discussietopic

Abubakari

Well-known member
Maakt Abu toch een dubbel toernooi :rumcolaa:
Zo doen we dat inderdaad, niet in problemen maar in oplossingen denken. Gewoon twee Krokettenations Cups organiseren als ??n niet genoeg is.

TOERNOOI 1
RUSLAND - PASCALLOVIC
MEXICO - BERNARDO
NIEUW ZEELAND - FC ZWOLLE OL?
AUSTRALI? - SATYR
CHILI-SUSA
PORTUGAL-MAASVELD
DUITSLAND-DE GROENE SCOUT
KAMEROEN-MARIO


TOERNOOI 2
SAN MARINO-SAN MARINOS
BELGI?-KIELSE RAT
SCHOTLAND-REINOUD
KROATI?-ZWAMMIC
NOORD KOREA-HANKIE
ERITREA-KRALINGER
TUVALU-PES5
ANDORRA-ABUBAKARI


Nog 2 plekken over en Hankie en Groene Scout mogen nog een land kiezen.
De Europese landen zijn nu op, dus dat wordt Afrika of Zuid Amerika of Azi?.

Stel ik voor dat de finalisten van beide toernooien een extra voorspelling voor de finale doen (Wie scoort eerst etc.), en dat we van de beide winnaars kijken wie daar het beste scoort, hebben we ook een algehele winnaar.
 
Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Noord Korea graag.
media_xll_9745805.jpg

Blij dat ze er bij zijn!
 

Hankie

Well-known member
Uiteraard starten wij als grote favoriet aangezien wij 85-voudig wereld Olympisch satekrokketen kampioen zijn.
 

Abubakari

Well-known member
En je hebt topscorer aller tijden en beste voetballer ooit Kim Jung Un in je gelederen.

Hij die in een wedstrijd tegen Duitsland tijdens de WK finale eens 6 keer scoorde en daarmee een door een unfaire kapitalistische arbitrage opgelopen 5-0 achterstand goed wist te maken. Alle zes wonderschone goals, een lob vanaf eigen helft, een omhaal toen hij op de rand van de eigen zestien een corner uitverdedigde waarna de bal 85 meter verderop in de bovenhoek vloog, dat werk.

Wel jammer voor Messi en CR7 dat ze het nu even zonder hun persoonlijke trainer moeten stellen.
 

Abubakari

Well-known member
Ha, FopPES5 dot ek mei.

Zelf switch ik trouwens naar het alternatieve deel, Andorra blijkt ook mee te doen, dan laat ik Mexico aan een andere liefhebber en ga ik vlot naar La Vella.
Potenti?le super affiches als Noord Korea-Andorra of Tuvalu-San Marino, daar wil ik bij zijn!

Is Mexico dus weer vacant.
 
Laatst bewerkt:

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is het dan een idee om iedereen een 'eigen' land te laten kiezen? Australie is mooi, maar liever Noorwegen natuurlijk :)
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Niks d'r van. Haastige spoed is zelden goed, zo blijkt maar weer.

Die alternatieve competitie, dat is me d'r wel eentje! Prachtige affiches!
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Niks d'r van. Haastige spoed is zelden goed, zo blijkt maar weer.

Die alternatieve competitie, dat is me d'r wel eentje! Prachtige affiches!

Noord Korea - Eritrea lijkt me wel een leuke. NK tegen het enige land ter wereld wat nog lager dan hun op de "vrijheidsindex" van de internationale pers associatie staat. :heinz:
 

Hankie

Well-known member
Je merkt wel dat het beste voetballand ter wereld met de allerbeste spelers allertijden erg in trek is in dit toernooi. Niet zo gek ook zo vaak krijg je de kans niet om een wedstrijd op het Allerhoogste niveau mee te maken.
 

Hankie

Well-known member
Nee die zijn inmiddels "gestopt". Ik heb ze al jaren niet meer gezien. De grote leider vertelde dat ze op een vistocht waren.
 
Bovenaan