Sat?kroketten Lekker & Gezond: KROKETTENATIONS CUP 2017 Discussietopic

Maasveld

Well-known member
In Colombia werd een klein feestje gevierd bij het behalen van de volgende ronde

busrit.jpg
Hoeveel kilo is er opgesnoven?
 

Magikan

Well-known member
Don't worry, er is nog genoeg over als we ons tot kampioen kronen :) mocht dat niet gebeuren, maken we er alsnog een leuke after-party van ;)
 

Simon

Administrator
Forumleiding
De meeste van mijn spelers waren al door hun vakantiedagen heen en zitten deze week dus gewoon op hun werk. Ik heb gelukkig met hun werkgevers kunnen regelen dat ze vrijdagmiddag vrijaf krijgen, zodat we weer op tijd in Rusland zouden moeten kunnen zijn.
 

Mario

Well-known member
De meeste van mijn spelers waren al door hun vakantiedagen heen en zitten deze week dus gewoon op hun werk. Ik heb gelukkig met hun werkgevers kunnen regelen dat ze vrijdagmiddag vrijaf krijgen, zodat we weer op tijd in Rusland zouden moeten kunnen zijn.

Het schijnt dat de luchthaven van Moskou vrijdagmiddag is gesloten ivm een personeelsfeestje. Het advies is om naar Vladivostok te vliegen en daar de bus naar Moskou te nemen.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
In Eritrea is de bevolking dolblij met onze ruime overwinningen op Noord-Korea, San Marino en Tuvalu. We zijn klaar voor de kwartfinale! Uiteraard wordt het een walk-over voor ons in het Afrikaanse onderonsje met Kameroen!
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Het schijnt dat de luchthaven van Moskou vrijdagmiddag is gesloten ivm een personeelsfeestje. Het advies is om naar Vladivostok te vliegen en daar de bus naar Moskou te nemen.
Geen probleem, we zitten alweer op ons bootje. We varen vannacht via de Wolga en het Moskoukanaal de stad weer binnen.
Het enige probleem is dat het erg warm is. Ik heb mijn spelers opgedragen om te blijven drinken, maar in plaats van water zitten ze de hele reis alweer vol aan het bier.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
Voor de ontspanning hebben we met zijn allen een eindje paard gereden.

En nu zijn we helemaal weer klaar voor de kwartfinale.

images
 

Abubakari

Well-known member
Bij Andorra kan niemand vrij krijgen van zijn werk. Opstelling is dus nog even puzzelen, ook omdat Satyr niet mee wil doen tegen Satyr, Animalfreak zijn hond thuis houdt, Freddy de Vadder terug in Bevergem is, de linksback een hamstringblessure heeft en ik zelf vanmiddag liever naar het Stadspark toernooi ga.
 

FC Zwolle Ole

Well-known member
De kop is er af de tussenstanden :

De KROKETTERATIONS CUP 2017
1. DUITSLAND(DE GROENE SCOUT) - SCHOTLAND(REINOUD) 1-3
2. PORTUGAL(MAASVELD) - RUSLAND(PASCALLOVIC) 0-3
3. COLOMBIA(MAGIKAN) - MEXICO(BERNARDO) 1-3
4. TUVALU(PES5) - KROATI?(ZWAMMIC) 1-1

2VERDERATIONSCUP
1. ERITREA(KRALINGER) - KAMEROEN(MARIO) 3-1
2. AUSTRALI?(SATYR) - ANDORRA(ABUBAKARI) 0-3
3. CHILI(SUSA) - SAN MARINO(SAN MARINOS) 3-1
4. NIEUW ZEELAND (FC ZWOLLE OL?) - FAR OER (SIMON) 3-3
 
Bovenaan